wtorek, 7 sierpnia 2012

Sophie Ellis-Bextor powraca!

Oglądanie telewizji bardzo się przydaje :D
Znalazłam piosenkę znanej wam z piosenki ,, Can't fight this feeling'' Sopie Ellis-Bextor. Jeżeli jej nie pamiętacie, to macie tutaj filmik:

Nie jest to nowa piosenka, właściwie pisało, że z tamtego roku, ale wątpię, że leciała w Polsce. W zeszłym roku na okrągło słuchałam Vivy i 4funtv i jakoś jej nie słyszałam. 
O to i SOPHIE ELLIS-BEXTOR w piosence ,, Bittersweet''

Wokal oczywiście jest bardzo dobry. Tylko mało go tu widać. To nie są za bardzo moje klimaty, szczerze mówiąc. Ta piosenka przypomina mi stare piosenki, których słucha mój tata. Jakby ona je zmieszała z współczesną muzyką. Głównie ten początek przypomina taka jedną starą piosenkę, ale nie pamiętam jaką. Cała piosenka przypomina mi te stare przeboje. Nie jest tu tak, jak w przypadku Take That. Tamto było moim zdaniem lepsze, a to...po prostu nie wiem co o tym myśleć. Słucham i słucham tego, ale ani trochę nie wpada mi w ucho, nie porywa. Ogólnie jest taka, szczerze mówiąc monotonna. Jakby normalnie śpiewała strasznie nudną kołysankę, aby wszystkich uśpić. I powiem, że może tak się zdarzyło :D Sami oceńcie.
Skala 1 do 10? Daję z czystym sumieniem 3,3/10. To jest najsłabsza piosenka Sophie, jaką w życiu słyszałam, a lubiłam jej słuchać. Nic dodać, nic ująć.

1 komentarz:

  1. Fajny blog.
    Będę tu wpadać częściej :)

    http://marika-maarika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Coś ci się podoba=napisz
Coś ci się nie podoba, nie zgadasz się z moim zdaniem=napisz
Dyskusja mile widziana. Nie bawię się w obs za obs i kom za kom. Komentarze zupełnie bez sensu będą usuwane!
Anonimy także mogą komentować.

Evarose- Telephonic

Teledysk- Klik!      Przyznam, że na kolejny wpis chciałam dać inną piosenkę, ale postanowiłam, że dam wam chwilę odpocząć od azjatyc...