czwartek, 23 sierpnia 2012

Nowa piosenka East Clubbers!

Siema ludzie! Sorry, że nie piszę, ale szukam i nie mogę znaleźć żadnych fajnych piosenek. Trafiłam na jedną... przyznam nawet niezłą piosenkę.
Bez wstępów. O to i EAST CLUBBERS w piosence ,,Don't give up''

Szczerze: ta piosenka jest taka średnia. Słucham trochę... i mam mieszane uczucia. Dużo bardziej wolę ,,Where are you''. Po większym przesłuchaniu pewnie będzie się lepiej słuchało, ale w tym momencie nie podoba mi się. Co prawda są takie klimaty jak lubię, czyli klimaty rodem z Ameryki, ale w tym wydaniu jest takie średnie. Ogólnie mnie nie rusza. Nie chcę już zbytnio ich krytykować, ale powiem tylko tyle: mieli lepsze hity.
Skala 1 do 10? Z ciężkim sercem daję 3/10.

1 komentarz:

  1. trochę poza tematem, ale obczaj:
    http://www.youtube.com/watch?v=MCiCw9g2Usw&feature=relmfu

    niejaki Skubas, fajne!

    OdpowiedzUsuń

Coś ci się podoba=napisz
Coś ci się nie podoba, nie zgadasz się z moim zdaniem=napisz
Dyskusja mile widziana. Nie bawię się w obs za obs i kom za kom. Komentarze zupełnie bez sensu będą usuwane!
Anonimy także mogą komentować.

Evarose- Telephonic

Teledysk- Klik!      Przyznam, że na kolejny wpis chciałam dać inną piosenkę, ale postanowiłam, że dam wam chwilę odpocząć od azjatyc...