środa, 15 sierpnia 2012

Example powraca!

Widać wykonawcy, którzy dużo czasu nic nie nagrywali, uznali, że koniec wakacji to idealny moment, aby znowu zabłysnąć. Ich wybór. Dla mnie to nie ma znaczenia. Każdy moment jest dobry, aby zabłysnąć. 7
Tak jak w tytule. Bez większych wstępów i tak dalej.
O to i EXAMPLE w piosence ,, Say nothing''

Nie ma tutaj zbytnio, co pisać. Krótko: piosenka mi się nie podoba. Słaba. Słuchałam jej parę razy, próbowałam polubić, ale nic. Najbardziej mi się podobała jego pierwsza piosenka, a to...nie wiem, co powiedzieć. Ani trochę mi się nie podoba, Po prostu jak próbowałam przesłuchać trzeci raz, to myślałam, że uszy mi pękną. Jak słuchałam początku, to pomyślałam, że będzie to super piosenka, a tu czekała mnie taka niemiła niespodzianka. Nic dodać nic ująć.
Skala 1 do 10? Daję 2/10. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Coś ci się podoba=napisz
Coś ci się nie podoba, nie zgadasz się z moim zdaniem=napisz
Dyskusja mile widziana. Nie bawię się w obs za obs i kom za kom. Komentarze zupełnie bez sensu będą usuwane!
Anonimy także mogą komentować.

Evarose- Telephonic

Teledysk- Klik!      Przyznam, że na kolejny wpis chciałam dać inną piosenkę, ale postanowiłam, że dam wam chwilę odpocząć od azjatyc...