czwartek, 16 sierpnia 2012

Czas przypomnieć elektroniczne, polskie brzmienia!

Jak się domyślam większość tych, którzy przeczytali tytuł już chcą wyłączyć bloga. Ale poczekajcie i przeczytajcie do końca. Pewnie większości spodoba się piosenka, którą raczej wam przypominam.
Nie ma tutaj większych wstępów:
Panie i panowie, o to duet, który już od lat nie daje o sobie znać w Polsce, ale prawdopodobnie słychać ich za granicą. O to:
EAST CLUBBERS i ich stara piosenka ,,Where are you''!


Cały czas szukam fajnych piosenek, a na razie trafiam na takie do kitu! Znudziły mi się te co są teraz, a nie mogę jakiś innych znaleźć. Ale ten duet zapada w pamięć i ich piosenka nadal porywa.
Tą piosenkę pierwszy raz usłyszałam na Hity na czasie. Nie pamiętam w którym roku. Swoją drogą ciekawe dlaczego w tym roku nie odbyły się Hity na czasie. Powiem wam ( A raczej napiszę), że to jest jeden z dwóch, organizowanych przez Polskę koncertów, które słucham ( drugim są te, organizowane przez Eskę, a tak to wolę te zagraniczne koncerty). Za Opolem i Sopotem nie przepadam, choć już teraz zapowiadają, że będzie ekstra w Sopocie. Może obejrzę i zobaczę.
Ale wracając do duetu: mieli świetne piosenki. Uwielbiałam ich. Pewnie trochę osób pamięta tą piosenkę. Jeżeli nie to przesłuchajcie i oceńcie. Właśnie na taką polską muzykę czekam. Coś co zostanie w pamięci, a nie albo nikt nie będzie tego słuchał albo po prostu będzie hitem przez tydzień, góra dwa. Na przykład: Jula się stara, ale czy uda jej się wytrwać na szczycie? Mam nadzieję, że tak i życzę jej tego. Patrzcie: np. Marina przestała nagrywać. Nie słyszałam żadnej jej piosenki. Sztuką nie jest wejść na szczyt, ale na nim pozostać. Sława szybko przeminie, jeżeli wokaliści czegoś nie zrobią. Lady Gaga już przestała grać. Nie słyszałam żadnej nowej piosenki. Wszyscy mówili, że taka gwiazda muzyki, a teraz jest cisza. Nie to, że chcę ją obrazić czy Marinę, ale po prostu stwierdzam fakty. A właśnie East Clubbers nadal są słuchani. Ktoś pisał na YouTubie, że nie przebijają się oni w Polsce, ale w Skandynawii tak i tu wielkie brawa, jeżeli to jest prawda. Polskim gwiazdom bardzo ciężko się wybić za granicę. Na razie komu się to udało? Wiem, tylko, że wybili się oni ( nie wiem czy to prawda, ale mam nadzieję, że tak), Robert M i Doda ( ale do niej nie jestem taka pewna). Chyba jeszcze Kalwi i Remi, ale do nich nie jestem pewna. Może kogoś pominęłam, ale z Polski pewnie nie łatwo się wybić. To samo mają na przykład Hiszpanie, ale trochę inaczej. Michael Telo był taki sławny, a teraz nie słyszę jego piosenki i nikt jej nie tańczy, a na początku było szaleństwo. W szkole to u mnie tańczyli :D 
Tak samo jest i z Gustavo Lima. Szczerze, nie rozumiem, o co takie halo. Piosenka wpada w ucho, ale jest podobna do piosenki Michaela Telo. Na razie jej słuchamy, ale za miesiąc, może nawet kilka tygodni nikt już nie będzie pamiętał, no chyba, że Gustavo Lima nagra kolejną, ale oby nie podobną. Nie wytrzymałabym.
W każdym razie East Clubbers zapadają w pamięć. Mam nadzieję, że w końcu usłyszę ich kolejne single i ktoś weźmie z nich przykład.
Nie będę oceniała skali. Chciałam wam tylko przypomnieć ten duet. Gdybym miała ich ocenić, dałabym 10/10.
 Ale powiedzcie czy wam te piosenki, co są teraz nadal się podobają, czy zaczynają się nudzić?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Coś ci się podoba=napisz
Coś ci się nie podoba, nie zgadasz się z moim zdaniem=napisz
Dyskusja mile widziana. Nie bawię się w obs za obs i kom za kom. Komentarze zupełnie bez sensu będą usuwane!
Anonimy także mogą komentować.

Evarose- Telephonic

Teledysk- Klik!      Przyznam, że na kolejny wpis chciałam dać inną piosenkę, ale postanowiłam, że dam wam chwilę odpocząć od azjatyc...