niedziela, 12 sierpnia 2012

Mirami powraca!

Tak jak w tytule: MIRAMI powraca! Pamiętacie je? Chyba wszyscy kojarzą je z zeszłorocznego hitu ,,Seksualna''. Teraz powróciły z nowym wakacyjnym hitem. Chyba wakacje, to jest ich żywioł!
O to i MIRAMI FEAT LAYZEE i piosenka ,,Sweet dreams''!



Tak na marginesie: nie chcę nikogo obrażać, ale strasznie mnie wkurzyło, że na YouTubie to nikt nie mówił o tej piosence, tylko, że  coś w stylu ,,Ruda lepsza'' albo coś. Głównie to chodziło im tylko, która ładniejsza. Masakra :/
Ale wracając do muzyki: tutaj akurat jest jakiś postęp. Piosenka ,,Miramimania'' strasznie przypominała ,,Seksualna''. A teraz jest inaczej i dobrze, bo nie zniosłabym, gdyby cały czas był jeden i ten sam rytm. To prędzej by się wtedy znudziło.  A teraz jest duży postęp i to mi się podoba. Tekst też jest chwytliwy. Łatwo go zapamiętać. Ta piosenka i ,, Good times'' Carly Rae Jepsen i Owl City to są jak na razie jedyne piosenki, które pasują na wakacji. Reszta to taka średnia jest, a teraz bardziej powstawały piosenki do filmów. Wszyscy się ogólnie rozleniwili. Dlatego wróciłam do tych trochę starszych piosenek. Ale to tylko moje zdanie.
 Skala 1 do 10? Daję... no dobra: 8,5/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Coś ci się podoba=napisz
Coś ci się nie podoba, nie zgadasz się z moim zdaniem=napisz
Dyskusja mile widziana. Nie bawię się w obs za obs i kom za kom. Komentarze zupełnie bez sensu będą usuwane!
Anonimy także mogą komentować.

Evarose- Telephonic

Teledysk- Klik!      Przyznam, że na kolejny wpis chciałam dać inną piosenkę, ale postanowiłam, że dam wam chwilę odpocząć od azjatyc...