czwartek, 2 sierpnia 2012

Czas na cięższe brzmienie!

Tak jak w tytule, czas na trochę cięższe brzmienia. 
Moi koledzy z kolonii uwielbiają metal. Ja nie lubię tego gatunku, ale i tak trochę słuchałam. Piosenki zyskują przy bliższym poznaniu.  Tu jednak nie było wielkiej zmiany. Koleżanka jednak puściła mi coś, co mi przypadło do gustu. Nie jest to metal.
O to zespół WITHIN TEMPTATION i piosenka ,,The cross''!


Tylko proszę was, aby początek was nie zrażał, tylko wysłuchajcie do końca. Na początku miałam już przestać tego słuchać, ale wytrwałam i się opłacało. Choć nie przepadam za przymulającymi piosenkami, ta mi się spodobała. 
Ta dziewczyna ma śliczny głos. Takiego wokalu jeszcze nie słyszałam. Rytm jest naprawdę dobry. Najbardziej podoba mi się refren. Tam w bodajże 3:06 minucie tak wyciągnęła głos, że... po prostu brak mi słów. Jakby śpiewała w operze. 
Tutaj nie ma zbyt dużo do pisania. Ale z chęcią zobaczę inne piosenki Within Temptation. Ten zespół jest dla mnie dużą nowością. Pewnie dla wielu z was także. 
Skala od 1 do 10? Tym razem...daję 6,5/10.

1 komentarz:

  1. fajny blog:)
    nie lubie metalu no ale kazdy ma inne zdanie:)
    zapraszam do mnie: sennierealny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Coś ci się podoba=napisz
Coś ci się nie podoba, nie zgadasz się z moim zdaniem=napisz
Dyskusja mile widziana. Nie bawię się w obs za obs i kom za kom. Komentarze zupełnie bez sensu będą usuwane!
Anonimy także mogą komentować.

Evarose- Telephonic

Teledysk- Klik!      Przyznam, że na kolejny wpis chciałam dać inną piosenkę, ale postanowiłam, że dam wam chwilę odpocząć od azjatyc...