piątek, 10 sierpnia 2012

Piosenka z zamówienia!

Czas na zamówienie KACHY. 
Bez wstępów o to i LOVE SPIT LOVE w piosence ,,How soon is now''!

Szczerze: dziwnie się mi tego słuchało. Nie moje klimaty. Ogólnie ta piosenka kojarzy mi się ze starymi piosenkami. Tak samo jak w przypadku Take That, tylko Take That było moim zdaniem lepsze. a piosenka kojarzy mi się jeszcze z filmem...tylko kurde nie mogę sobie przypomnieć jakim. A! To mi się chyba kojarzy z CSI! Albo coś takiego. Bo to chyba leci jako czołówka albo w CSI albo w którymś serialu kryminalnym.
 Ogólnie teraz słyszę cały czas takie piosenki, które podchodzą pod stare. Chyba połowie gwiazd już się skończyły pomysły na nowe hiciory. Ogólnie teraz piosenki zaczynają być naprawdę koszmarne. Strasznie mi się nie podoba nowa piosenka Shakiry i Pitbulla, którą z pewnością usłyszeliście. 
Ale wracając do tego zespołu.
Piosenka...no podoba mi się, ale średnio. Po prostu tego typu piosenek nie słucham. Właściwie nie ma tutaj co się tak dużo rozpisywać. Gdybym znała więcej ten zespół, to pewnie by było odwrotnie, ale jest inaczej.
Skala 1 do 10? Sama nie wiem... daję 6/10. 

1 komentarz:

Coś ci się podoba=napisz
Coś ci się nie podoba, nie zgadasz się z moim zdaniem=napisz
Dyskusja mile widziana. Nie bawię się w obs za obs i kom za kom. Komentarze zupełnie bez sensu będą usuwane!
Anonimy także mogą komentować.

Evarose- Telephonic

Teledysk- Klik!      Przyznam, że na kolejny wpis chciałam dać inną piosenkę, ale postanowiłam, że dam wam chwilę odpocząć od azjatyc...