poniedziałek, 30 lipca 2012

Czas przypomnieć polską muzykę!

Hej wszystkim! Czas na polską muzykę!
Nie jestem fanką polskich brzmień. Wolę piosenki zagraniczne, ale przypomnę wam duet, który kiedyś uwielbiałam słuchać.
O to BLOG 27!

Pamiętacie te dziewczyny? Wzięłam tekst, bo video jest strasznie niewyraźne. Już od wielu lat nie grają razem. Chyba Tola nagrała rok czy dwa lata temu jedną solową piosenkę, ale słuch o niej zaginął.
Nie będę komentować ich piosenek. Po prostu chciałam wam przypomnieć ten duet. Kiedyś naprawdę uwielbiałam Blog 27. Najbardziej lubiłam piosenkę ,Hey boy''. Nadal ją pamiętam. Ich piosenki bardzo szybko wpadały w ucho. Choć pewnie już nikt ich nie pamięta, chcę wam odświeżyć pamięć i pokazać, że te dziewczyny potrafiły poruszyć publikę do tańca i zabawy.
A wy co o nich sądzicie? 
Być może jutro dodam tą piosenkę, z typy cięższych brzmień. Może podam dzisiaj, choć wątpię. Jak wiecie nadal mam remont na blogu. Jeżeli macie jakieś sugestie na temat bloga, to proszę pisać w zakładce ,,Wasze zdanie''.

niedziela, 29 lipca 2012

Nowa propozycja!

Wracam do gry! Wróciłam z kolonii  z wrażeniami i nową dawką muzyki.
O to i piosenka. Poznałam ją wcześniej, przed koloniami, ale nie miałam czasu jej opublikować.
O to FAZER i piosenka ,,Killer''!




Z tego co pisało pod filmikiem Fazer, był w N-Dubz. Mam nadzieję, że ich pamiętacie. Jeżeli nie to proszę:


Lubiłam kiedyś ich piosenki, ale nie przeszło mi nawet przez głowę, że Fazer jest z tej grupy. Ciekawe dlaczego się rozpadli. Szkoda. Fajne by były piosenki.
Wracając do piosenki: jest bardzo fajna. Długo jej słucham i jeszcze mi się nie znudziła. Coś akurat na imprezę. Zwykle takie piosenki mi się nudzą po kilku tygodniach, ale teraz jest inaczej. Ta piosenka oraz poprzednia ,,Swagger Jagger'' Cher Lloyd wyrywają się w pamięci. Za to wielkie brawa. Rytm też jest ekstra. Porywa. Tekst łatwo zapamiętać i wpada w ucho. Dziwne, dlaczego Viva czy 4funtv nigdy nie puściły tej piosenki. Byłoby dużo lepiej.
Skala 1 do 10...daję 7,5. Nie wiem dlaczego. Może jestem za surowa, ale nie zasługuje zbytnio na miano WIELKIEGO HITU. A jak wy uważacie?
Nadal staram się jak najczęściej pisać bloga, na bieżąco was informować i ulepszać bloga. Sorry, że nie pisałam, ale nie miałam jak. W następnym poście przypomnę wam polski duet, który uwielbiałam oraz pokażę wam piosenkę...no nie wiem czy metalową, ale coś z cięższych brzmień. Nie wiem za bardzo jaki to gatunek. Piosenka podana przez koleżankę. 
Miłego słuchania i zapraszam do komentowania!

sobota, 14 lipca 2012

Czas na nieznany zespół!

Witajcie! O to nowy, odświeżony blog! Mam nadzieję, że się wam podoba.
Teraz jednak wracajmy do muzyki. Wyjeżdżam na dwa tygodnie, więc nie będę dodawać nowych notek. Chciałam się z wami jednak podzielić ciekawą piosenką. Znalazłam ją oglądając fan-made książki Cassandry Clare ,, Miasto kości''.
O to FLYLEAF i piosenka ,,All around me''

Z tego co pisali pod tą piosenką, to oni piszą takie religijne. Ja tam nie wiem, ale piosenka i tak mi się podoba. Wpada w ucho i jest taka... można powiedzieć przejmująca. Cały czas w głowie mam ten kawałek i nie mogę się go pozbyć. Może dlatego, bo przypomina mi to ,,Miasto kości''. Tłumaczenie, które widziałam na tekstowo.pl świetnie pasuje do tej książki, ale nie jestem pewna czy dobrze to przetłumaczono. Tak czy tak, piosenka jest świetna. Ta dziewczyna ma niesamowity głos: taki niezwykły, że chociaż nie wyciąga wyższych dźwięków jak np. Amy Lee, to nas oczarowuje swoim śpiewem i uważam, że to przez nią nie można zapomnieć o tej piosence. Jej śpiew przypomina mi śpiew właśnie Amy Lee tylko w takiej łagodniejszej wersji/ Rytm też świetnie pasuje. Wszystko jest bez zastrzeżeń.
Skala 1 do 10? Daję 6,7/10.
To chyba moja ostatnia notka, przez długi czas. Może jutro coś napiszę, ale jutro trzeba się szykować. Siema wszystkim i miłego słuchania! 

poniedziałek, 9 lipca 2012

Cher Lloyd powraca!

Siema wszystkim! Mało piszę, bo nic nie mogę znaleźć, poza tym nie mam za bardzo czasu. Aktywne wakacje :D
Jak w poście czas na znaną wam CHER LLOYD! Znalazłam super piosenkę. Nie jest nowa, ale wpada w ucho.
O to i piosenka ,,Swagger jagger''

Na początku w ogóle jej nie poznałam :D Przez włosy. Tu jest inaczej niż w ,,Want u back'' i to jest plus. To szczerze bardziej przypadło mi do gustu niż reszta jej piosenek. Nieźle wpada w ucho. Lubię takie żywe rytmy. Ale wierzcie, że jej nie poznałam na początku i nie wierzyłam, że to ona. Pomyślałam, że moja to jakaś inna, ale potem już uwierzyłam :D 
Tutaj jest nie do poznania. Ma inny styl. I dobrze. Trzeba coś robić, aby się utrzymać. Szkoda, że na Vivie nigdy ta piosenka nie leciała, a może tak, ale tego nie widziałam:/ I tak dużo piosenek z zagranicy, do nas nie dociera, ale mówi się trudno.
Piosenka w skali 1 do 10? Coraz trudniej podejmować mi decyzje, ale chyba dam 9,6/10. 

środa, 4 lipca 2012

Kolejny zespół!

Siema! Sorry, że nic nie dodaje, ale na razie nic nowego nie mogę znaleźć. Miałam nadzieję, na wielki napływ piosenek, ale spotkało mnie rozczarowanie.
Teraz może jednak czas powrócić do rocka!
Znalazłam zespół, dzięki mojemu bratu, który ogląda wiele filmików z grami i czasem lecą naprawdę dobre podkłady.
O to i zespół CRYOSHELL i piosenka ,,Bye Bye Babilon''

Mi piosenka nawet się podoba. Wokal tej dziewczyny kogoś mi przypomina, ale zapomniałam kogo... W każdym razie jej wokal także mi się podoba. Nie jest co prawda tak dobry jak wokal Hayley Williams czy Amy Lee, ale i tak jest dobry, a nie beznadziejny jak co poniektórzy mają. Już kiedyś podałam przykład fatalnej wokalistki. Ale wolę nie krytykować na razie. Fajna jest solówka. Ogólnie uwielbiam piosenki, z wyraźnie widoczną gitarą. To nadaje super rytm i żywsze brzmienie. Piosenka nie wyrywa się w pamięci, ale da się przeżyć. To właśnie jest ten minus. Tak to wszystko jest dobrze. Nie doskonale, ale dobrze. 
Skala od 1 do 10? Daję 5,2/10. Piosenka słaba, choć jest nawet nawet. Mimo to, nie widzę tutaj ,,tego czegoś''. Tego mi właśnie brakuje.

Sleeping with Sirens- Fly (wersja Nightcore i oryginał)

      Aby wynagrodzić wam tą długą nieobecność (przynajmniej w części) postanowiłam w tej notce przedstawić wam... hm, jedną pios...