niedziela, 29 lipca 2012

Nowa propozycja!

Wracam do gry! Wróciłam z kolonii  z wrażeniami i nową dawką muzyki.
O to i piosenka. Poznałam ją wcześniej, przed koloniami, ale nie miałam czasu jej opublikować.
O to FAZER i piosenka ,,Killer''!




Z tego co pisało pod filmikiem Fazer, był w N-Dubz. Mam nadzieję, że ich pamiętacie. Jeżeli nie to proszę:


Lubiłam kiedyś ich piosenki, ale nie przeszło mi nawet przez głowę, że Fazer jest z tej grupy. Ciekawe dlaczego się rozpadli. Szkoda. Fajne by były piosenki.
Wracając do piosenki: jest bardzo fajna. Długo jej słucham i jeszcze mi się nie znudziła. Coś akurat na imprezę. Zwykle takie piosenki mi się nudzą po kilku tygodniach, ale teraz jest inaczej. Ta piosenka oraz poprzednia ,,Swagger Jagger'' Cher Lloyd wyrywają się w pamięci. Za to wielkie brawa. Rytm też jest ekstra. Porywa. Tekst łatwo zapamiętać i wpada w ucho. Dziwne, dlaczego Viva czy 4funtv nigdy nie puściły tej piosenki. Byłoby dużo lepiej.
Skala 1 do 10...daję 7,5. Nie wiem dlaczego. Może jestem za surowa, ale nie zasługuje zbytnio na miano WIELKIEGO HITU. A jak wy uważacie?
Nadal staram się jak najczęściej pisać bloga, na bieżąco was informować i ulepszać bloga. Sorry, że nie pisałam, ale nie miałam jak. W następnym poście przypomnę wam polski duet, który uwielbiałam oraz pokażę wam piosenkę...no nie wiem czy metalową, ale coś z cięższych brzmień. Nie wiem za bardzo jaki to gatunek. Piosenka podana przez koleżankę. 
Miłego słuchania i zapraszam do komentowania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Coś ci się podoba=napisz
Coś ci się nie podoba, nie zgadasz się z moim zdaniem=napisz
Dyskusja mile widziana. Nie bawię się w obs za obs i kom za kom. Komentarze zupełnie bez sensu będą usuwane!
Anonimy także mogą komentować.

Evarose- Telephonic

Teledysk- Klik!      Przyznam, że na kolejny wpis chciałam dać inną piosenkę, ale postanowiłam, że dam wam chwilę odpocząć od azjatyc...