poniedziałek, 9 lipca 2012

Cher Lloyd powraca!

Siema wszystkim! Mało piszę, bo nic nie mogę znaleźć, poza tym nie mam za bardzo czasu. Aktywne wakacje :D
Jak w poście czas na znaną wam CHER LLOYD! Znalazłam super piosenkę. Nie jest nowa, ale wpada w ucho.
O to i piosenka ,,Swagger jagger''

Na początku w ogóle jej nie poznałam :D Przez włosy. Tu jest inaczej niż w ,,Want u back'' i to jest plus. To szczerze bardziej przypadło mi do gustu niż reszta jej piosenek. Nieźle wpada w ucho. Lubię takie żywe rytmy. Ale wierzcie, że jej nie poznałam na początku i nie wierzyłam, że to ona. Pomyślałam, że moja to jakaś inna, ale potem już uwierzyłam :D 
Tutaj jest nie do poznania. Ma inny styl. I dobrze. Trzeba coś robić, aby się utrzymać. Szkoda, że na Vivie nigdy ta piosenka nie leciała, a może tak, ale tego nie widziałam:/ I tak dużo piosenek z zagranicy, do nas nie dociera, ale mówi się trudno.
Piosenka w skali 1 do 10? Coraz trudniej podejmować mi decyzje, ale chyba dam 9,6/10. 

1 komentarz:

  1. blog jest fajny:)
    Lepiej wygląda;)
    http://szkolny-ppamieniczek.blogspot.com/
    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń

Coś ci się podoba=napisz
Coś ci się nie podoba, nie zgadasz się z moim zdaniem=napisz
Dyskusja mile widziana. Nie bawię się w obs za obs i kom za kom. Komentarze zupełnie bez sensu będą usuwane!
Anonimy także mogą komentować.

Evarose- Telephonic

Teledysk- Klik!      Przyznam, że na kolejny wpis chciałam dać inną piosenkę, ale postanowiłam, że dam wam chwilę odpocząć od azjatyc...