czwartek, 9 sierpnia 2012

Czas na klubowe brzmienia!

Siemano wszystkim! Mam normalnie urwanie głowy: szukam nowych piosenek, gram z cztery godziny w siatkówkę i pracuję nad jeszcze jednym blogiem. Normalnie odpadam.
Tutaj jest link tego bloga:
Jak na razie jakoś idzie, ale jeszcze długa droga przede mną i moją przyjaciółką :D
Do KACHY: skomentuje tą piosenkę. Nie martw się. Po prostu muszę trochę przystopować. Ale i tak chcę wam pokazać jedną klubową piosenkę. Znalazłam ją na stronie armanda.tv. Dlaczego w Polsce nie ma takiej fajnej stacji?! Wątpię, że jest u nas, a zwłaszcza w stacji n. Ale może się mylę, ale w sumie wątpię.
Ale teraz wracamy do muzyki. 
Panie i panowie: O to i SUSANA & ERNESTO XS BASTIAN  WITH WEZZ DEVALL w piosence ,,Brave''!

Radzę ją uważnie posłuchać. Na początku uważałam tą piosenkę za średnią, ale jak przesłuchałam drugi raz to już zyskała u mnie bardzo dużo. Na początku jest tak trochę...dziwnie. Innego słowa nie mogę znaleźć, aby to określić, a potem już jest znacznie lepiej. Może dlatego było mi trochę dziwnie, bo teraz rzadko słucham klubowej muzyki. Może dlatego, bo nikt specjalnie się nie wywyższa, ani nie daje z siebie nic nowego. Ale to niestety nie zależy ode mnie.
Plusy i minusy: głos Susany... jest trochę przymulający i troszkę nie pasuje do tej piosenki, ale ujdzie. Rytm też jest dobry. Mimo wszystko brakuje mi czegoś... Może tego, że czuję, że ta piosenka nie utrzyma się dłużej niż tydzień? Takie mam przeczucia. Słucham tej piosenki już od dwóch dni i teraz jak tak słucham, to myślę ,,Było fajnie, ale klapa''. Bo tak jest. Spróbujcie to sobie przesłuchać z cztery razy. Zobaczycie, że ta piosenka wam się znudzi. Pewnie dlatego słucham pop/rockowych brzmień
Skala 1 do 10... Daję 4,9/10. Ta piosenka nie zasługuje, aby znaleźć się w drugiej połowie. Teraz to zaczynam przy niej zasypiać :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Coś ci się podoba=napisz
Coś ci się nie podoba, nie zgadasz się z moim zdaniem=napisz
Dyskusja mile widziana. Nie bawię się w obs za obs i kom za kom. Komentarze zupełnie bez sensu będą usuwane!
Anonimy także mogą komentować.

Evarose- Telephonic

Teledysk- Klik!      Przyznam, że na kolejny wpis chciałam dać inną piosenkę, ale postanowiłam, że dam wam chwilę odpocząć od azjatyc...