poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Coś na poprawienie humoru!


Elo wszyscy! Czas na coś, co mnie normalnie rozwala. Haha! Sami oceńcie. 
O to i SHAGGY FEAT EVE i piosenka ,,Girls just wanna have fun''.



Na początku tej filmik strasznie mnie śmieszył, ale pokazuje też coś bardzo istotnego: to, że nieważne jak wyglądamy: czy jesteśmy brzydcy czy ładni mamy prawo się bawić. Pewnie wiele osób by się  śmiało z takich dziewczyn jak z tego filmiku, gdyby zobaczyli je na parkiecie, ale każdy mimo tego jak wygląda ma prawo, aby dobrze się bawić. Wygląd to nie wszystko. Ważny jest także charakter. Nie znoszę ludzi, którzy oceniają po wyglądzie czy po tym co mamy. Wygląd też się trochę liczy, ale ważny jest także charakter- takie jest moje zdanie. Wystarczy, że zaakceptujemy siebie takimi jakimi jesteśmy, a wszyscy także nas zaakceptują. 
Ale wracając: piosenka jest śmiechowa i super. Na początku jak słuchałam tego to średnio mi się podobało, ale przesłuchajcie to uważnie i naprawdę wam się spodoba. Słowa nadal mi chodzą po głowie :D Najlepsza moim zdaniem jest Eve. Ma fajny głos, pasujący do tej piosenki. Shaggy...no też, ale jest tutaj go bardzo mało. Ale przyznaje, że bez niego ta piosenka byłaby bardzo słaba. Wszystko jest fajnie zaplanowane. No, ale teledysk to rozwala :D
Skala 1 do 10? Daję... 9,5/10. A wy co o niej sądzicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Coś ci się podoba=napisz
Coś ci się nie podoba, nie zgadasz się z moim zdaniem=napisz
Dyskusja mile widziana. Nie bawię się w obs za obs i kom za kom. Komentarze zupełnie bez sensu będą usuwane!
Anonimy także mogą komentować.

Evarose- Telephonic

Teledysk- Klik!      Przyznam, że na kolejny wpis chciałam dać inną piosenkę, ale postanowiłam, że dam wam chwilę odpocząć od azjatyc...