niedziela, 5 sierpnia 2012

Rock na chwilę żegnamy, klubową muzykę witamy!

Siema ludzie! Postanowiłam na razie zostawić rock i wrócić do klubowych brzmień.
 I KACHA zgadła. Chodziło o Davida Guettę. Nie wiem czy to nowa piosenka, bo pojawiła się na YouTubie dużo wcześniej, ale i tak chcę ją przedstawić.
O to DAVID GUETTA FEAT LIL WAYNE AND CHRIS BROWN w piosence: ,, I can only imagine''


Powiem tyle: ta piosenka jest taka średnia. Kocham hity Davida Guetty, ale ta piosenka moim zdaniem jest trochę słaba, jak na jego możliwości. Na początku strasznie tej piosenki nie lubiłam, potem ją przesłuchałam. Nawet mi się spodobała, ale tak średnio. Najbardziej spodobała mi się część jak jest Lil Wayne, co dla tych, którzy mnie znają pewnie byłoby dziwne, bo nie przepadam za Lil Waynem. Po prostu nie przepadam za Lil Waynem, ale tutaj akurat jest inaczej.
Nie wiem dlaczego uważam tą piosenkę za słabą. Rytm jest fajny,  ale... coś mi tu po prostu nie gra. Nie porywa tak jak reszta hitów Guetty. Co do Chrisa Browna, nie mam komentarza. W ogóle jakoś mi tutaj nie pasuje. Widzę właśnie komentarze na tekstowo.pl i się z nimi zgadzam: że Guetta się tutaj nie popisał, Chris Brownn tutaj nie pasuje, a jedyne co podtrzymuje piosenkę to Lil Wayne. Nic dodać, nic ująć.
Skala 1 do 10? Daję 4,5. Gdyby nie Lil Wayne, dałabym pewnie 3 albo 2. Tak słabej notki u nas jeszcze nie było :D
Sami oceńcie jak wam się podoba piosenka. Mam nadzieję, że Guetta następnym razem się postara.

1 komentarz:

  1. Hej. Kurcze widać, że strasznie wkręca cię muzyka :) tak jak mnie pisanie. a co do piosenki tak na serio to chyba jej jeszcze nie słuchałam, albo słuchałam i nie wiem, że to ta :)
    kiedymiloscstajesienienawiscia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Coś ci się podoba=napisz
Coś ci się nie podoba, nie zgadasz się z moim zdaniem=napisz
Dyskusja mile widziana. Nie bawię się w obs za obs i kom za kom. Komentarze zupełnie bez sensu będą usuwane!
Anonimy także mogą komentować.

Sleeping with Sirens- Fly (wersja Nightcore i oryginał)

      Aby wynagrodzić wam tą długą nieobecność (przynajmniej w części) postanowiłam w tej notce przedstawić wam... hm, jedną pios...