poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Na chwilę odchodzimy od rocka!

Postanowiłam, że na chwilę dam wam odpocząć od rockowych lub pop/rockowych brzmień.
Chciałam wam pokazać fajny remix, który już dawno znalazłam, ale nie byłam pewna czy go opublikować na blogu. Ale skoro nie znalazłam żadnych szczególnie dobrych nowych piosenek, to proszę. Zaczynają mi się kończyć pomysły :D
O to i remix piosenki NADI ALI FEAT STARKILLERS AND ALEX KENIJ- ,,Pressure''


Jeżeli nie znacie oryginału, to macie tutaj:


Remix moim zdaniem jest trochę lepszy od oryginału. Radzę wam tą oryginalną piosenkę uważnie przesłuchać. Na początku nie porywała mnie. Później zaczęłam jej częściej słuchać i było trochę lepiej. Ale remix moim zdaniem jest znacznie lepszy. Nie wiem dlaczego. Tak mi po prostu przypadło do gustu. Jest bardziej żywy. Nadia Ali co prawda ogólnie w tych filmikach odgrywa małą rolę, ale w sumie dobrze, że jest. Nie ma fenomenalnego głosu, ale jest tu tak jak było w przypadku Juli, co pisałam jak zaczynałam blog: że można by mieć fenomenalny głos, nawet najlepszy głos na świecie, ale jeżeli piosenka nie będzie wpadała w ucho, to głos na nic się tutaj nie zda. I tak samo jest tutaj.
Nie ma tutaj nic zbytnio do opisywania. Skala 1 do 10? Myślę, że spokojnie mogę dać 5/10. Nie jest to hit, ale wpada przynajmniej w ucho.
Zachęcam do komentowania i składania zamówień. Nie krępujcie się. Mam także pomysł, aby na bloga wprowadzić takie jakby ,,radio''. Mogłabym urządzić listę piosenek, a wy wybralibyście te, które chcecie usłyszeć. Nadal nad tym się zastanawiam. Czekam na wasze opinie, na ten temat. Możecie je napisać pod tym postem,l albo w podstronie ,,Wasze zdanie''. Czekam na wasze opinie.

1 komentarz:

  1. Nie przepadam za remixsami .
    Pozdrawiam i zapraszam ;3
    booksloovers13xd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Coś ci się podoba=napisz
Coś ci się nie podoba, nie zgadasz się z moim zdaniem=napisz
Dyskusja mile widziana. Nie bawię się w obs za obs i kom za kom. Komentarze zupełnie bez sensu będą usuwane!
Anonimy także mogą komentować.

Evarose- Telephonic

Teledysk- Klik!      Przyznam, że na kolejny wpis chciałam dać inną piosenkę, ale postanowiłam, że dam wam chwilę odpocząć od azjatyc...