sobota, 2 czerwca 2012

Zamówienie z Opinion on wish.

Znalazłam trochę czasu, aby coś skomentować. Później zajmę się ostatnią gwiazdą naszego X factora, a teraz o to i zamówienie.
Anonimowy prosił, abym puściła piosenkę Juanes- Me enamora. A o to i ona:

O to i piosenka. W przeciwieństwie do niewielu osób, które znam, nie rzucam słów na wiatr. Komentarz do piosenki:
Rzeczywiście, Juanes fajnie śpiewa. Dawno nie słyszałam hiszpańskiej piosenki. Trochę głosem przypomina mi tego wokalistę, który grał w zespole, który kiedyś był bardzo popularny...A no tak! Marquess!
Pamiętacie ich? Czas odświeżyć pamięć. O to i oni!

Pamiętam, jak moja kuzynka kiedyś ich uwielbiała. Średnio za nimi przepadałam, ale teraz mój pogląd, się zmienił. Teraz uważam, że to jest fajne.
Wracając do Juanesa- pierwszy plusem jest wokal, drugim podkład, a trzecim niezły teledysk. Nie mam  do tego klipu żadnych uwag. 
Skala 1 do 10? Po raz pierwszy daję 9/10. Dlaczego nie 10/10? Sama nie wiem. Piosenka jest fajna, tylko po prostu to nie są moje klimaty. Nie mogę się do niej przyzwyczaić. Nie zdziwiłabym się, gdyby ten utwór leciał podczas, któregoś z serialów, produkowanych przez Televisę :D. Może i producenci, nawet będą chcieli to zrobić? Zobaczymy.

To jest pierwsze zamówienie. Zapraszam do składania ich, w zakładce zamówienie. Dzisiaj są przyjmowane do godziny 20:00. Macie jeszcze pół dnia, aby się zastanowić. Jak dzisiaj nie zdążę, wykonać wszystkich zamówień, wtedy zrobię to jutro. Dzisiaj spróbuję jeszcze dodać notkę, z ostatnią gwiazdą, a raczej gwiazdami X Factora. Niczego nie obiecuję. 
Kiedy ci nauczyciele dadzą święty spokój?! To na serio zaczyna wkurzać! Ale w sumie co mamy zrobić? Jeszcze ten rok szkolny, trwający do 29, choć nie wiem po co, bo po wystawieniu ocen 18, nie będzie już sensu przychodzić do szkoły. Zgaduję, że połowa mojej szkoły pójdzie na wagary :D
Miłego słuchania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Coś ci się podoba=napisz
Coś ci się nie podoba, nie zgadasz się z moim zdaniem=napisz
Dyskusja mile widziana. Nie bawię się w obs za obs i kom za kom. Komentarze zupełnie bez sensu będą usuwane!
Anonimy także mogą komentować.

Evarose- Telephonic

Teledysk- Klik!      Przyznam, że na kolejny wpis chciałam dać inną piosenkę, ale postanowiłam, że dam wam chwilę odpocząć od azjatyc...