czwartek, 21 czerwca 2012

Katy Perry powraca!

Siema wszystkim!
Sorry, że mnie tak długo nie było. Straciłam pomysły, ale wracam do gry :D
O to i nowa piosenka KATY PERRY!
,,Wide Awake''

Spodziewałam się czegoś sweet, ale tu mnie Katy zaskoczyła, ale w pozytywnym znaczeniu. Choć to nie jej styl, piosenka świetnie wyszła. Miło mi, że próbuje czegoś innego. Lepiej nigdy nie zostawać przy jednym rytmie, bo po czasie to strasznie się nudzi np. kiedyś uwielbiałam Lady Gagę i Rihannę, a teraz nie znoszę ich słuchać, bo cały czas słyszę to samo. Rihanna co prawda zmieniła styl, ale moim zdaniem w ogóle to jej nie wyszło. To jest tylko moje zdanie.
Plusy i minusy: minusów nie mogę tu dostrzec. Fajny rytm, wokal też dobry, a nie skrzeczący czy sama elektronika jak to teraz cały czas słyszę. Teledysk też jest fajny. Miła odmiana, a nie coś w stylu ,,cukierkowy świat i słodka dziewczyna''. Takie coś pasuje też np. do Nicki Minaj. Jak tylko słyszę taką piosenkę, to mam ochotę rzucić słuchawkami :D
Skala 1 do 10? Daję 9,5/10. Sama nie wiem dlaczego, ale to nie jest jakiś ŚWIATOWY HIT. Mam takie podstawy.
A jak wam się podoba ta piosenka?
Jeżeli będę miała dzisiaj czas, to dam wam do posłuchania jeszcze jedną piosenkę. Nie obiecuję, że dzisiaj to zrobię. Będę starała się także wyremontować bloga. Nadal nad nim pracuję, ale na razie są marne efekty. Sami zobaczycie niedługo, co zmienię. 
Postaram się dzisiaj dodać top listę. 
Miłego słuchania!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Coś ci się podoba=napisz
Coś ci się nie podoba, nie zgadasz się z moim zdaniem=napisz
Dyskusja mile widziana. Nie bawię się w obs za obs i kom za kom. Komentarze zupełnie bez sensu będą usuwane!
Anonimy także mogą komentować.

Evarose- Telephonic

Teledysk- Klik!      Przyznam, że na kolejny wpis chciałam dać inną piosenkę, ale postanowiłam, że dam wam chwilę odpocząć od azjatyc...