sobota, 30 czerwca 2012

O to i on!

O to i ten zespół!
A i jeszcze coś: nadal pracuję nad wyglądem bloga, więc będziecie widzieć zmiany.
O to i zespół UNDERLINE THE SKY i ,,Bad news''!

Jak pisałam wcześniej, ich styl przypomina mi Paramore, z tym, że wokalistka nie ma tak mocnego głosu jak Hayley, ale jej także jest super. Tą piosenkę, znalazłam przez przypadek. Wątpię, że ktoś z was ją słyszał, ale mogę się mylić.
Znowu mam mało do napisania: 
Piosenka wpada w ucho. Moim zdaniem jest ekstra. Wokal jest świetny. Rytm także wpada w ucho. Można przy tej piosence się zabawić.  
Plusy i minusy: plusy to jest wokal i rytm. Minusy...znowu nie widzę.
Piosenka, choć jest świetna, szczerze wątpię, że ktoś będzie jej dłużej słuchał, ale mogę się mylić. Moim zdaniem to jest piosenka z tych, co są hitem przez tydzień, góra dwa, a potem nikt już ich nie pamięta.
Z tego powodu daję 4,6/10. Jak piszę: piosenka jest świetna, ale nie wchodzi w pamięć. Wątpię, że ktoś będzie jej dłużej słuchał. 

1 komentarz:

  1. Hmmm... szczerze mówiąc nie podoba mi sie ta piosenka, tak jak i głos wokalistki.

    tylkotakethat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Coś ci się podoba=napisz
Coś ci się nie podoba, nie zgadasz się z moim zdaniem=napisz
Dyskusja mile widziana. Nie bawię się w obs za obs i kom za kom. Komentarze zupełnie bez sensu będą usuwane!
Anonimy także mogą komentować.

Evarose- Telephonic

Teledysk- Klik!      Przyznam, że na kolejny wpis chciałam dać inną piosenkę, ale postanowiłam, że dam wam chwilę odpocząć od azjatyc...