czwartek, 14 czerwca 2012

Kolejna propozycja na tapetę!

Siema wszystkim! Sorry, że nic nie dodawałam, ale dawali mnóstwo testów i masa nauki była. Teraz na szczęście dali spokój, a ja wracam z kolejną dawką muzyki!
O to i przed wami kolejna propozycja.
O to duet NICKI MINAJ I CHRIS BROWN:
w piosence ,,Right by my side''!


Znacie pewnie cukierkową Nicki Minaj. W tym teledysku, uważam, że nie jest taką cukierkową dziewczyną i ta zmiana mnie bardzo cieszy. Bez mocnego makijażu jest jej sto razy lepiej.
Komentarz do piosenki: nie przepadam za takimi spokojnymi, ale ta jakoś ujdzie. Wiecie, że to mi trochę przypomina starą piosenkę.
Pamiętacie?:


Kiedyś kochałam ta piosenkę: Charice feat Iyaz- Pyramid. Nie mogłam znaleźć teledysku. Ktoś musiał usunąć. Będzie trzeba przeżyć.
Wracając: piosenka Nicki Minaj i Chrisa Browna, przypomina mi duet Iyaza i Charice. Może mi się tak zdaje. Teraz prawie cały czas natrafiam na plagiaty. Podkład jest nawet fajny i tu jest plus, ale na tym to się kończy.
Tutaj, co prawda Nicki Minaj nie jest już taką cukierkową dziewczyną, ale nie podoba mi się tutaj jej wkład. Chris Brown, także się nie popisał. Ta piosenka nie wpada w ucho. Szczerze, czasami chce mi się przy niej spać. 
Skala 1 do 10? Daję 2/10.
Dodam dzisiaj jeszcze jedną notkę. Sorry, że tak was zaniedbałam, ale szkoła jak zwykle pod koniec daje w kość, a zwłaszcza w moim przypadku :D
Zapraszam do komentowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Coś ci się podoba=napisz
Coś ci się nie podoba, nie zgadasz się z moim zdaniem=napisz
Dyskusja mile widziana. Nie bawię się w obs za obs i kom za kom. Komentarze zupełnie bez sensu będą usuwane!
Anonimy także mogą komentować.

Evarose- Telephonic

Teledysk- Klik!      Przyznam, że na kolejny wpis chciałam dać inną piosenkę, ale postanowiłam, że dam wam chwilę odpocząć od azjatyc...