czwartek, 14 czerwca 2012

Wraca pop/rock!

Pop/rock powraca!
O to przed wami grupa COURAGE MY LOVE i ,,Barricade''!


Pewnie kiedyś komentowałam ten zespół, ale postanowiłam odświeżyć wam pamięć.
Courage My Love ma dobre piosenki. Barricade nie jest wyjątkiem. Jest dobry podkład, tekst wpada w ucho, a wokal jest bardzo dobry. Co prawda, zespół mógł dać z siebie więcej, ale i tak dla nich wielkie brawa. Bardzo mi się podoba wokal. Teledysk do tej piosenki, też jest bardzo dobry. Taka piosenka, jest bardzo dobra dla tych, którzy dopiero poznają rocka, choć nie przekonują się do ostrych brzmień. Pop/rock jest świetny na początek.
Ta piosenka kojarzy mi się z ograniczeniami, ale i wolnością.  Sam teledysk na to wskazuje; Bohaterowie starają się zrzucić ograniczenia i cieszyć się wolnością. Piosenka własnie do tego zmierza. Brawa za odwagę. 
Ocena w skali 1 do 10, to będzie 6/10. Jest trochę niedopracowana, ale podoba mi się. 
Miłego słuchania i czekam na wasze opinie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Coś ci się podoba=napisz
Coś ci się nie podoba, nie zgadasz się z moim zdaniem=napisz
Dyskusja mile widziana. Nie bawię się w obs za obs i kom za kom. Komentarze zupełnie bez sensu będą usuwane!
Anonimy także mogą komentować.

Evarose- Telephonic

Teledysk- Klik!      Przyznam, że na kolejny wpis chciałam dać inną piosenkę, ale postanowiłam, że dam wam chwilę odpocząć od azjatyc...