niedziela, 3 czerwca 2012

Jak wrażenia po X factorze?

Pytanie jest już w temacie. Jakie wrażenia po finale?
Moim zdaniem, to była najlepsza edycja X Factora. Lepsza od poprzedniej i tu duuużo. Gratuluję Dawidowi wygranej! Marcinowi i The Chance także, gratuluję, że dotrwali aż do wielkiego finału. Tatiana pewnie pęka z dumy :D 
Wykonania były bardzo dobre. Zdziwiła mnie obecność Amy McDonald. Dawno jej nie słyszałam. Pierwszy raz usłyszałam także, o Katy Melua. Niezły był Wojewódzki. Pani Katy Melua Podsiadło... to mnie rozwaliło. Jeszcze ten zespól ,który grał z Marcinem, ale zapomniałam jak się nazywał :D
Krótko mówiąc: było mnóstwo emocji, stresu zawodników i dobrej muzyki. 
Życzę uczestnikom X factora wielkiej kariery. Trzymam za was kciuki. Mam nadzieję, że zmienicie polską muzykę, na lepsze.
Teraz kolej na nas! Kto z nas się pokaże, w następnej edycji?
To jak na razie tyle emocji, jeżeli chodziło o X Factor. Nie zapominajmy jeszcze o Mam Talent, który startuje w grudniu o ile dobrze pamiętam. Sorki jeżeli pomyłka. W czerwcu są castingi. Zobaczymy jaki nowy talent, pokaże się na polskiej scenie...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Coś ci się podoba=napisz
Coś ci się nie podoba, nie zgadasz się z moim zdaniem=napisz
Dyskusja mile widziana. Nie bawię się w obs za obs i kom za kom. Komentarze zupełnie bez sensu będą usuwane!
Anonimy także mogą komentować.

Evarose- Telephonic

Teledysk- Klik!      Przyznam, że na kolejny wpis chciałam dać inną piosenkę, ale postanowiłam, że dam wam chwilę odpocząć od azjatyc...