sobota, 23 czerwca 2012

Jula powraca...

Cześć! Nie miałam wczoraj czasu, aby dodać nową notkę. 
O to i nowa piosenka JULI:

Piosenka jest oczywiście dołująca :D Tak przynajmniej działają na mnie jej piosenki. Rytm jest dobry. Wokal jak zwykle także, choć jak kiedyś powiedziałam nie ma sensacyjnego głosu, choć jej piosenki wpadają w ucho. W ,,13'' czytałam wywiad, w którym napisała, że teksty piosenek są inspirowane wydarzeniami z jej otoczenia. W sumie to by się zgadzało. Jest pewnie wiele osób, które są jak to było w tym wywiadzie w ,,toksycznych związkach''. Chciała pomóc takim osobom przez muzykę. Bardzo mi się podobało w wywiadzie to, że ona nie robi muzyki dla show biznesu, który wiele razy daje w kość. Ona robi to co kocha, a nie np. żeby być bogatą. 
Dlatego własnie podziwiam Julę. Cieszę się, że ona nie robi tego dla pieniędzy jak pewnie wiele gwiazd. Już niedługo wychodzi jej nowa płyta. Z chęcią zobaczę, co tam nagrała.
No to czas na plusy i minusy: plusami jest wokal i podkład. Piosenka wpada w ucho, choć nie porusza tak jak ,,za każdym razem''.
Ocena w skali 1 do 10? Daję 6/10. Znowu nie jest to fenomen, ale jak na naszą Polskę, ta piosenka może się przebić do zagranicy. Mam nadzieję, że tak się stanie.
Dodam jeszcze dzisiaj top listę. Miłego słuchania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Coś ci się podoba=napisz
Coś ci się nie podoba, nie zgadasz się z moim zdaniem=napisz
Dyskusja mile widziana. Nie bawię się w obs za obs i kom za kom. Komentarze zupełnie bez sensu będą usuwane!
Anonimy także mogą komentować.

Evarose- Telephonic

Teledysk- Klik!      Przyznam, że na kolejny wpis chciałam dać inną piosenkę, ale postanowiłam, że dam wam chwilę odpocząć od azjatyc...