piątek, 8 czerwca 2012

Piosenka Euro 2012!

Oglądałam teraz mecz Polska:Grecja. Brawo dla naszych za wytrwałość. Grecy to naprawdę wielcy przeciwnicy. Wynik: 1:1. 2 połowa musiała być dla nich bardzo ciężka. Trzymam kciuki!
A teraz piosenka, z okazji Euro 2012. Pewnie wszyscy ją znacie. 
O TO I OCEANA- ENDLESS SUMMER!

Chodź nie lubię Oceany, ta piosenka świetnie jej wyszła. Przyjemnie się jej słucha, łatwo ją zapamiętać i wpada w ucho. Teraz cały czas sobie ją nucę. Teledysk, też jest dobry. Kiedy tego słucham, już słyszę hałas na stadionie i niekończące się lato :D. Na pewno zapamiętamy to lato, na dłuuuugi czas. Szczerze, to to jest troszkę, ale TROSZKĘ lepsze od ,,Waka waka''. Bardziej, że tak powiem rytmiczne. Piosenka naprawdę pasuje do Euro. Nawet fajnie jest w teledysku, że są tam nasi piłkarze.
Skala 1 do 10? Daję 8/10. To jest świetne, ale nie najlepsze na świecie. Czekam na wasze opinie.
Nie wiem, czy w tym tygodniu coś dodam. Mam trochę pomysłów, ale po pierwsze: są na wyczerpaniu, a po drugie koszmar w mojej szkole: WOS. Wierzcie mi, że to jest kompletna harówka. Mimo to, postaram się coś dodać.
Zapraszam do komentowania i miłego słuchania! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Coś ci się podoba=napisz
Coś ci się nie podoba, nie zgadasz się z moim zdaniem=napisz
Dyskusja mile widziana. Nie bawię się w obs za obs i kom za kom. Komentarze zupełnie bez sensu będą usuwane!
Anonimy także mogą komentować.

Evarose- Telephonic

Teledysk- Klik!      Przyznam, że na kolejny wpis chciałam dać inną piosenkę, ale postanowiłam, że dam wam chwilę odpocząć od azjatyc...