wtorek, 15 maja 2012

Zagranica na tapecie...

Jak mówiłam, skomentuję jeszcze jeden filmik. Domyślacie się, o kogo chodziło? Podpowiedź: to DJ i zasłynął utworem ,,Fade Into Darkness''.


PANIE I PANOWIE
AVICII ORAZ JEGO NOWY SINGIEL ,,SILHOUETTES''!


Komentarz do piosenki: na początku ani trochę mnie nie ruszała. Nie pasowała mi. Potem jednak trochę zyskuje, gdy przesłuchamy ją dokładniej. 
Nie ma szaleństwa. Ten singiel moim zdaniem jest taki pół na pół. Jednocześnie nawet fajny, ale też nie ma tego czegoś, czego chce się stale słuchać.
Nie wiem jak wasze zdanie. To tyle na dzisiaj. Jutro prawdopodobnie nie będzie nowego posta. Wycieczka! Postaram się napisać. W piątek robię top tygodnia: wybieramy najlepszą piosenkę tego tygodnia. Czekam na wsze propozycje, kto powinien się znaleźć na naszej liście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Coś ci się podoba=napisz
Coś ci się nie podoba, nie zgadasz się z moim zdaniem=napisz
Dyskusja mile widziana. Nie bawię się w obs za obs i kom za kom. Komentarze zupełnie bez sensu będą usuwane!
Anonimy także mogą komentować.

Evarose- Telephonic

Teledysk- Klik!      Przyznam, że na kolejny wpis chciałam dać inną piosenkę, ale postanowiłam, że dam wam chwilę odpocząć od azjatyc...