wtorek, 15 maja 2012

Kolejna piosenka na tapetę, to...

Siema wszystkim!
Ostatnio przeczytałam pewien komentarz, który negatywnie mnie oceniał. Wiem, że może źle zaczęłam, ale dopiero się rozkręcam. Przepraszam, jeżeli myślicie, że mój blog jest denny. Macie prawdo tak myśleć .
A i jeszcze jedno. Do autora tego komentarza: co prawda my, Polacy nie mamy takich fenomenalnych wykonawców jak np. Jessie J  czy Lady Gaga, ale znamy się na muzyce. Kocham muzykę, chcę się nią dzielić z innymi. Skoro ta osoba ma takie zdanie o mnie, szkoda, ale to nie oznacza, że inni Polacy nie mają gustu. Tak dla oświecenia. A teraz dam tej osobie, bardzo dobry przykład, że znamy się na muzyce...
Wracając do naszych spraw...
Tak jak w poście, skomentuje dzisiaj kolejną piosenkę. Tym razem, będzie to najnowsza piosenka znanego wam Roberta M.  
A o to i filmik.


Singiel...nie powiem, podoba mi się. Wpada w ucho. Jak słucham, to szczerze czuję, jakby teraz były wakacje. Taki jest nastrój. Przyjemnie się słucha. Już słyszę szum fal, śmiechów...
Rober M jest wspaniałym przykładem, że polscy DJ są tak samo dobrzy, jak inni z zagranicy. Świetny utwór na imprezę i dyskotekę. Aż chce się tańczyć :D
Utwór polecam, dla wielbicieli klubowych rytmów, popu oraz lubiących sobie potańczyć.


Dodam dzisiaj, jeszcze jeden post. Tym razem, będzie to gwiazda zagraniczna. Czekam na wasze opinie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Coś ci się podoba=napisz
Coś ci się nie podoba, nie zgadasz się z moim zdaniem=napisz
Dyskusja mile widziana. Nie bawię się w obs za obs i kom za kom. Komentarze zupełnie bez sensu będą usuwane!
Anonimy także mogą komentować.

Evarose- Telephonic

Teledysk- Klik!      Przyznam, że na kolejny wpis chciałam dać inną piosenkę, ale postanowiłam, że dam wam chwilę odpocząć od azjatyc...