czwartek, 17 maja 2012

Nasz DJ, to...

ELO!
Obstawialiście, kogo wybrałam? Domyśleliście się, o kogo mi chodziło?
Podpowiedź: nagrał piosenkę wraz z Nicki Minaj oraz jego piosenka z Flo-Ridą, znalazła się na Soundtracku do filmu ,,Step Up 3''. Domyśleliście się?
O to przed wami DAVID GUETTA!

Na początku, gdy po raz pierwszy to usłyszałam, myślałam,, trochę nuda'', ale potem piosenka, zaczęła się rozkręcać. Guetta zaczął efektownie: początek jest spokojny, łagodny...A TU NIESPODZIANKA! PRZYPŁYW ENERGII! Wszystko zaczęło się rozkręcać i wciąga.
David Guetta nadal tworzy hity. Nadal zaskakuje i potrafi rozkręcić swoją piosenką, nawet najnudniejszą imprezkę :D Uważam, że jest jednym z najlepszych DJ jakich znam. Jego piosenki, królują na każdej imprezce. Wszyscy się świetnie przy niej bawią. Aż chce się tańczyć.

To tyle. W piątek rusza top tygodnia. Przedstawię wam piosenki, tego tygodnia , a wy zdecydujecie, która będzie przebojem tego tygodnia. 
Na razie i miłego słuchania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Coś ci się podoba=napisz
Coś ci się nie podoba, nie zgadasz się z moim zdaniem=napisz
Dyskusja mile widziana. Nie bawię się w obs za obs i kom za kom. Komentarze zupełnie bez sensu będą usuwane!
Anonimy także mogą komentować.

Evarose- Telephonic

Teledysk- Klik!      Przyznam, że na kolejny wpis chciałam dać inną piosenkę, ale postanowiłam, że dam wam chwilę odpocząć od azjatyc...