poniedziałek, 21 maja 2012

Pomysł na bloga

 Hejka. Mam pomysł co do bloga, ale potrzebuje waszych opinii. Mam co prawda dwa pomysły, ale najpierw zacznę od tego pierwszego:
Mam pomysł, aby w soboty umieszczać post, o nazwie ,,Opinion on wish'' co oznacza ,,opinia na życzenie''. Pod tym postem, w komentarzach napiszecie mi piosenkę, teledysk, wokalistkę, wokalistę lub zespół, który mam skomentować. ,,Zamówienia'' będą ograniczone, jak na razie do 3 propozycji. 
Podoba wam się ten pomysł? Napiszcie swoje zdanie w komentarzu. Mam także drugi plan, ale jak na razie zostaje moją słodką tajemnicą... 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Coś ci się podoba=napisz
Coś ci się nie podoba, nie zgadasz się z moim zdaniem=napisz
Dyskusja mile widziana. Nie bawię się w obs za obs i kom za kom. Komentarze zupełnie bez sensu będą usuwane!
Anonimy także mogą komentować.

Evarose- Telephonic

Teledysk- Klik!      Przyznam, że na kolejny wpis chciałam dać inną piosenkę, ale postanowiłam, że dam wam chwilę odpocząć od azjatyc...