czwartek, 17 maja 2012

Nowość od...

Siema ludzie!
Nie mogłam wczoraj napisać kolejnego postu. Nie miałam czasu. Późno wróciłam z wycieczki.
Teraz jednak wracając do naszych spraw.
O to przed wami nowość, której prawdopodobnie nie usłyszeliście na żadnej z polskich stacji, choć mogę się mylić. Każdy popełnia błędy :D

A o to i nowy singiel JENNIFER LOPEZ!

Komentarz do piosenki. Jedno skojarzenie mi się narzuca, gdy jej słucham: WAKACJE. 
Piosenka...szczerze nie porusza mnie. Co prawda, fajna, ale po prostu mnie nie rusza. Lubię Jennifer Lopez, ale ta piosenka nie podoba mi się. Może dlatego, bo średnio przepadam za piosenkami tego typu? Nigdy nie wiadomo :D

Czekam na wasze opinie. Zaraz będzie druga notka. Tym razem, będzie to DJ. Wszyscy na pewno go znają. Domyślajcie się, ale wskazówka: to nie jest Tiesto :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Coś ci się podoba=napisz
Coś ci się nie podoba, nie zgadasz się z moim zdaniem=napisz
Dyskusja mile widziana. Nie bawię się w obs za obs i kom za kom. Komentarze zupełnie bez sensu będą usuwane!
Anonimy także mogą komentować.

Evarose- Telephonic

Teledysk- Klik!      Przyznam, że na kolejny wpis chciałam dać inną piosenkę, ale postanowiłam, że dam wam chwilę odpocząć od azjatyc...