poniedziałek, 14 maja 2012

Na początek- Nickelback

O to przed wami mój pierwszy post.
Na początek, umieszczamy na tapetę zespół Nickelback. 

Większość z was, pewnie już zna ten zespół. Możecie ich kojarzyć z piosenki ,,Lullaby'' czy ,,When We Stand Together''. 
Jeżeli nie, macie tutaj teledyski do tych piosenek.


Bardzo lubię ten zespół. Grają do rzeczy i o uczuciach. ,, Lullaby'' pomaga na złe dni. Raz to wypróbowałam i naprawdę rozchmurzyło mnie. Natomiast piosenka''When We Stand Together'' bardzo mnie wzruszyła, choć niewiele piosenek mnie poruszyło, szczerze mówiąc :D

Niedawno nagrali nową piosenkę ( jeżeli, ktoś się ze mną nie zgadza, to sorki). Mnie, choć nie przepadam za bardzo ostrymi brzmieniami, strasznie się spodobała. Ta piosenka to  ,,This Means War''. Oto oficjalny teledysk:



Polecam ten zespół wszystkim, którzy uwielbiają rocka oraz hard rocka. Jest również dla tych, którzy chcą zobaczyć, jakie są piosenki rockowe. 
Jeżeli, ktoś nie lubi takich brzmień, w następnej notce będzie kolejny zespół, który gra co prawda rocka( choć wiem, że są to tego sprzeczności), ale już spokojniejszego. Poznacie parę zespołów, których nie ma w Polsce. Później przejdziemy do hip-hopu, a następnie popu. Wszystko będzie się przeplatać. 

Proszę o wasze opinie na temat zespołu. Zapraszam do komentowania :* :D
Już niedługo... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Coś ci się podoba=napisz
Coś ci się nie podoba, nie zgadasz się z moim zdaniem=napisz
Dyskusja mile widziana. Nie bawię się w obs za obs i kom za kom. Komentarze zupełnie bez sensu będą usuwane!
Anonimy także mogą komentować.

Evarose- Telephonic

Teledysk- Klik!      Przyznam, że na kolejny wpis chciałam dać inną piosenkę, ale postanowiłam, że dam wam chwilę odpocząć od azjatyc...