poniedziałek, 14 maja 2012

Na tapetę wchodzi...

Witajcie bloggerzy! 
Jak mówiłam w poprzedniej notce, że poznacie zespół, który gra rocka, choć jest wiele opinii, że nie. Ja ma podzielone zdanie, ale każdy uważa inaczej. Z pewnością wielu was go zna, jak choćby z Soundtracku z filmu ,,Zmierzch''. 
Pewnie się domyślacie, jaki to zespół. Oto zespół, który napisał świetną piosenkę ,,Decode'' oraz wiele innych.
Przed wami grupa Paramore.




Poznałam ich, dzięki mojej kuzynce, która uwielbia metal i rocka. Bardzo mi się podobał ich utwór ,, Decode'' oraz ,,When It Rains''. To dzięki niemu, zaczęłam bardziej wsłuchiwać się w rocka i teraz go uwielbiam. Jedną z moich ukochanych piosenek jest ,,Hello Cold World''. Pewnie dużo z was zna tą piosenkę. Jak nie o to i filmik:


A o to też kilka innych, które mam nadzieję, przypadną wam do gustu.
,,Monster''

,,Ignorace''
,, Misery Business''

Wzruszające moim zdaniem: ,, We are broken''


Uwielbiam głos Hayley Williams. Super instrumenty, gra ekstra.


Ten zespół powinien przypaść do gustu, wielbicielom popu, jak i tym, którzy lubią łagodne brzmienia. 


Czekam na dalsze opinie. 


Dam na chwilkę przerwę muzyce pop/rockowej. W następnej notce, będzie coś dla wielbicieli popu. Następnie znów wrócimy do pop/rocka. Z chęcią przedstawię wam pewnie, dotąd nieznane zespoły.


Już niedługo, kolejna gwiazda na tapetę...


Zapraszam do komentowania i obserwowania bloga. 
Miłego słuchania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Coś ci się podoba=napisz
Coś ci się nie podoba, nie zgadasz się z moim zdaniem=napisz
Dyskusja mile widziana. Nie bawię się w obs za obs i kom za kom. Komentarze zupełnie bez sensu będą usuwane!
Anonimy także mogą komentować.

Evarose- Telephonic

Teledysk- Klik!      Przyznam, że na kolejny wpis chciałam dać inną piosenkę, ale postanowiłam, że dam wam chwilę odpocząć od azjatyc...