środa, 28 listopada 2012

Impreza się zaczyna!

Hello! Wiem, nie odzywałam się. Powiem tak: myślałam, że to matma jest koszmarna. Po namyśle uważam, że na pierwszym miejscu najgorszych przedmiotów w szkole jest biologia i matematyka! Straciłam cały tydzień na biologię, a i tak zawaliłam sprawę. dlatego uprzednio ostrzegam, że notki mogą się nie często pojawiać. 
Ale okej. Czas odpocząć od szkoły.
O TO I DJ, KTÓRY JUŻ KIEDYŚ ZASŁYNĄŁ W ŚWIECIE MUZYKI, ALE ,,ZNIKŁ'' NA PARĘ LAT. I WRÓCIŁ.
O TO I RUDENKO FEAT POPOV& MCD- STRANGER


Rudenko już kiedyś królował. Pamiętam singiel ,,everybody''. Nawet niezły, ale znudził mi się... po dwóch dniach, mniej więcej. Ta piosenka jest ZNACZNIE lepsza od poprzednika, który tu wymieniłam. Rudenko naprawdę się postarał. Wybił się z dna i dla niego wielkie brawa. Nie znam żadnego artysty, który by przeszedł taką przemianę. Jestem po prostu zachwycona.
Piosenka porywa. Cały czas ją sobie nucę. Została mi w głowie. I  tu plus. Wątpię, że ktoś lubi piosenki typu: ,, tydzień na szczycie'' i do widzenia.
 Szczerze: ta piosenka moim zdaniem pobiła Davida Guettę i piosenkę ,, She wolf''. Głos dziewczyny jest super, chodź słychać elektronikę. MCD też jest dobry, to muszę przyznać. Bez nich nie byłoby tak dobrej piosenki. Sam rytm raczej by wam się nie spodobał. Ogólnie wszystko jest ze sobą... ,, spójne'' i nie ma żadnego fałszu czy przykładowo super początku, a w środku piosenki jest dno. Tak było kiedyś w ,, Last Friday Night'' Katy Perry. 
Krotko mówiąc: dla mnie to jest hit. A dla was? Skala 1 do 10? Daję... 9,8/10.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Coś ci się podoba=napisz
Coś ci się nie podoba, nie zgadasz się z moim zdaniem=napisz
Dyskusja mile widziana. Nie bawię się w obs za obs i kom za kom. Komentarze zupełnie bez sensu będą usuwane!
Anonimy także mogą komentować.

Evarose- Telephonic

Teledysk- Klik!      Przyznam, że na kolejny wpis chciałam dać inną piosenkę, ale postanowiłam, że dam wam chwilę odpocząć od azjatyc...