niedziela, 2 grudnia 2012

Guardian!

Siemano! Dziś wracam do was z... czymś innym, niż do tej pory. Taka odmiana.
Bez wstępów. 
PANIE I PANOWIE. TA KOBIETA NA PRAWDĘ ŚWIETNIE ŚPIEWA, A DOTĄD BYŁA NIEZNANA. O TO I ALANIS MORISSETTE W PIOSENCE ,, GUARDIAN''

Głos Alanis szczerze przywodzi mi na myśl piosenkę z ,, Titanica''. Takie było moje pierwsze skojarzenie, gdy ją usłyszałam. 
Ta piosenka może być dla was monotonna momentami, ale według mnie jest świetna. Nie lubię spokojnych rytmów, ale ta piosenka akurat przypadła mi do gustu. Poza tym u mnie oczywiście sympatię zdobywają piosenki z gitarą :D Rytm jest spokojny, ale momentalnie się ożywia i przyspiesza, co u mnie zdobywa plus. Nie zniosłabym takiej spokojnej piosenki, a wy?
Nie ma tu nic zbytnio do pisania, ale powiem tak: to naprawdę moim zdaniem pasowałoby do ,, Titanica'', a raczej te spokojne momenty tej piosenki. Szkoda, że Alanis nie nagrała tej piosenki, gdy nagrywano ten film. Byłby fajny soundtrack, choć wiem, że i tak jest świetny. Koleżanka kocha ,, Titanic'' i ma chyba wszystkie piosenki z tego filmu. No i wzrusza się za każdym razem jak na niego patrzy- tak się domyślam :D
Ale koniec tematu Titanica. Skala:
daję... matko. Trudny werdykt, ale daję 7/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Coś ci się podoba=napisz
Coś ci się nie podoba, nie zgadasz się z moim zdaniem=napisz
Dyskusja mile widziana. Nie bawię się w obs za obs i kom za kom. Komentarze zupełnie bez sensu będą usuwane!
Anonimy także mogą komentować.

Evarose- Telephonic

Teledysk- Klik!      Przyznam, że na kolejny wpis chciałam dać inną piosenkę, ale postanowiłam, że dam wam chwilę odpocząć od azjatyc...