czwartek, 6 grudnia 2012

Nowy zespół na scenie!

Reflektory w ruch... zespół wchodzi na scenę i rozbrzmiewa muzyka...
Siema! 
Dziś wracam z kolejną dawką muzyki. Tym razem, znowu pop/rock. Poznałam ten zespół dzięki MTV Rock. Ale fajnie, że są święta, bo dzięki temu odkodują mi inne kanały muzyczne :D
PANIE I PANOWIE, O TO I NIEZNANY ZESPÓŁ. ICH TELEDYSK JEST ROZWALAJĄCY, A PIOSENKI ŚWIETNE.
O TO I ALL TIME LOW W PIOSENCE ,, WEIGHTLESS''!


Normalnie chłopaki spadli mi z nieba! Już dawno nie usłyszałam dobrej piosenki, od jakiegoś zespołu. No poza Linkin Park, ale to tylko od nich. Reszta niestety nie chce nic nagrywać...
Ale okej. Piosenka jest świetna, a poza tym jest gitara, czyli to co kocham w piosenkach. Dobry wokal- bez fałszowania, jak to niestety się kiedyś natknęłam. Uh! W każdym razie, ta piosenka szybko się nie nudzi. Słucham już piąty raz i jakoś mi się nie znudziła, co jest plusem. Nienawidzę piosenek, które są tylko dwa dni.
No i teledysk. Teledysk mnie rozwala. W końcu nic dziwnego, że trafił na listę zabawnych klipów rockowych na MTV Rock. Najbardziej mnie rozwala ta dziewczyna, w okularach przeciwsłonecznych. Niezłe gały, chcielibyście takie mieć? Co prawda lubię być oryginalna, ale co do tego, to nie chciałabym mieć takich paczałek.
 Ok. Skala od 1 do 10? Daję... 7,1/10.

Następna notka będzie zawierała rockowy cover pewnej piosenki, która kiedyś była wielkim hitem. Powiem tyle, że wykonawczynią piosenki jest piosenkarka z wysp Barbados :D To na pewno dało wam odpowiedź. Zobaczymy czy odgadliście, a jak na razie zapraszam do komentowania.




2 komentarze:

  1. STrasznie mi się spodobała !

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi nie za bardzo przypadła ta piosenka do gustu :/

    tylkotakethat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Coś ci się podoba=napisz
Coś ci się nie podoba, nie zgadasz się z moim zdaniem=napisz
Dyskusja mile widziana. Nie bawię się w obs za obs i kom za kom. Komentarze zupełnie bez sensu będą usuwane!
Anonimy także mogą komentować.

Seria ,,Coverowi twórcy''- Jonathan Young

     Jako, że ze względu na moją fascynację mangami, anime itp. dość często szukam ciekawych coverów poszczególnych piosenek, postanowiłam ...