piątek, 28 grudnia 2012

Send me your love!

Hello! Witam ponownie :D
Okej, więc dziś mam newsy, ale to wam napiszę w następnym poście. Czekam aż oceniony zostanie mój blog, więc jakby co, możecie się spodziewać trochę zmian. Żeby nie było zaskoczenia. 
Dalsze informacje będą w następnym poście.
Okej. 
PANIE I PANOWIE. O TO I KOLEJNA KLUBOWA PIOSENKA, KTÓRA... JEST DOBRA, A TŁUMACZENIE JEJ TYTUŁU BRZMI ,, WYŚLIJ MI SWOJĄ MIŁOŚĆ''.
O TO I TARYN MANNIG FEAT SULTAN AND NED SHEPARD W PIOSENCE ,, SEND ME YOUR LOVE''.



Jakby co, teledysk jest na YouTube. Nie chciałam go dodawać... po prostu dla mnie on był bez sensu. Jak chcecie to zobaczcie go. Po prostu w tym teledysku... przesłanie jest, ale cały teledysk to jest jakaś masakra! Okej: stare filmiki połączone z współczesnością... no niezły sposób, ale tutaj to jakaś miazga jest, dlatego nie dodawałam tego teledysku. Może jestem samolubna, jeżeli tak to sorry.

Okej. Piosenka... jest fajna, ale taka... nie inna, po prostu normalna. Taryn nie robi tutaj nic nadzwyczajnego, choć co prawda piosenka nie byłaby dobra bez niej. Ale to jest w sumie bez sensu. Ciągle powtarzający się rytm, aż rozbolała mnie głowa. Na początku strasznie mi się spodobało, ale jak tylko zaczęłam słuchać więcej razy, to efekt był odwrotny. Nie, że mi się podobało. Było to koszmarne! Zwykle tak jest, że im więcej razy przesłuchasz taką piosenkę, tym bardziej ona ci się spodoba. Tu jest na odwrót, co bardzo mi się nie podoba. Nawet ten rytm już nie ratuje.
Ogółem: masakra.
Skala: daję... 2/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Coś ci się podoba=napisz
Coś ci się nie podoba, nie zgadasz się z moim zdaniem=napisz
Dyskusja mile widziana. Nie bawię się w obs za obs i kom za kom. Komentarze zupełnie bez sensu będą usuwane!
Anonimy także mogą komentować.

Evarose- Telephonic

Teledysk- Klik!      Przyznam, że na kolejny wpis chciałam dać inną piosenkę, ale postanowiłam, że dam wam chwilę odpocząć od azjatyc...