piątek, 16 listopada 2012

Coś śmiesznego, na poprawienie humoru

Hejka! Wiem, długo nie pisze, ale teraz dopiero znalazłam czas. Mam zadane prace na weekend, cztery testy w tym tygodniu i dwie poprawki :/Jutro mam jeszcze urodziny kolegi i zawody z siatkówki w lidze amatorskiej, więc w ogóle nie mam zbytnio czasu.
Ale okej. Jak w tytule...
 PANIE I PANOWIE, CHOĆ PEWNIE W SZCZEGÓLNOŚCI PANIE :D O TO I DJ KTÓRY NAGRAŁ DUET Z ROBERTEM M. KTÓRY STAŁ SIĘ NASZEGO DJ'A PIERWSZYM HITEM. PAMIĘTACIE JESZCZE PIERWSZĄ PIOSENKĘ ROBERTA M. PRZEZ KTÓRĄ POKOCHAŁA GO CAŁA POLSKA, A MOŻE I ŚWIAT? 
O TO I DARIUS & FINLAY FEAT CARLPRITT & NICCO W PIOSENCE ,, DO IT ALL NIGHT 2K12!
TU GŁÓWNIE CHODZIŁO MI O NICCO :D

Piosenka jest super, choć wiem, że to jest nowa wersja takiej jednej starej piosenki, ale nie mogę sobie przypomnieć jej wykonawcy. Powiem tyle, że to jest na razie najlepsza przeróbka jaką usłyszałam. 
Najbardziej rozśmiesza mnie teledysk. Ten grubas jest strasznie śmieszny, a reakcje tych dwóch kolesi super, choć chyba nikt nie pobije face gitarzysty z ,, Call me maybe'' Carly Rae Jepsen pod koniec teledysku :D Bezcenne. Ale wracając do teledysku: teledysk potrafi naprawdę rozśmieszyć, nawet, gdy ma się zły humor. Ja tam lubię tego posłuchać po matmie, która mnie wkurza :/
Co do tej piosenki, nie ma zbyt dużo do opisywania. Piosenka porywa i pewnie się trochę utrzyma. Carlprit trochę mnie tutaj wnerwia, ale da się przeżyć. W zasadzie polecam tą piosenkę na te gorsze dni. Żeby można było patrzeć na świat optymistycznie :D Poprawka; żebym ja mogła postrzegać świat optymistycznie, ale nauka mi to utrudnia :D
Skala? Daję... 8,1/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Coś ci się podoba=napisz
Coś ci się nie podoba, nie zgadasz się z moim zdaniem=napisz
Dyskusja mile widziana. Nie bawię się w obs za obs i kom za kom. Komentarze zupełnie bez sensu będą usuwane!
Anonimy także mogą komentować.

Evarose- Telephonic

Teledysk- Klik!      Przyznam, że na kolejny wpis chciałam dać inną piosenkę, ale postanowiłam, że dam wam chwilę odpocząć od azjatyc...