wtorek, 30 października 2012

Świeżak w świecie muzyki... no nie taki świeży

Siema! Jak widzicie nadal czekam na nowy szablon. Dziewczyna która go robi, ma nowego Photoshopa i tam trochę potrwa zanim zrobi ten szablon, ale przynajmniej będzie on super. Już dwa razy zamawiałam u tej dziewczyny szablon i bardzo jestem z nich zadowolona. Tu macie link do jednego z moich blogów, na którym jest szablon zrobiony przez tą dziewczynę:
daughters-of-gloom.blogspot.com
Ciekawy nie? Ja wraz z przyjaciółką jesteśmy z niego bardzo zadowolone.
PANIE I PANOWIE ( BĘBNY ZNOWU Z UŻYCIU :D) O TO I... NO NIE DOKOŃCA NOWA GWIAZDA W ŚWIECIE MUZYKI. ZNACIE GO Z PIOSENKI ,,VEGAS GIRL''. 
ZGADLIŚCIE KTO TO?
O TO CONOR MAYNARD FEAT NE-YO-TURN AROUND!

W zasadzie nie będę się tu dużo opisywać, choć nie ukrywam niechęci do Conora Maynarda. Nic do niego nie mam, ale... jego piosenki do mnie nie trafiają. Tak samo było z Ritą Orą i jej pierwszą piosenką ,,Hot right now''. Nie rozumiałam dlaczego tą piosenkę wszyscy lubią, a ja niespecjalnie. Może dlatego, bo nie przepadam... za takim dubstepem? Tak to mogę ująć. Ale ogólnie ta muzyka do mnie nie przemawia, nie wiem jak do was, ale dla mnie to są hity, które będą na kolejnych listach przebojów z... dwa tygodnie góra trzy. 

Następna gwiazda też raczej będzie ,,krótkotrwała'', ale o tym w następnej notce.
Neyo... lubię go, choć czasem jego piosenki wydają mi się... monotonne. Nie za bardzo go lubię, a połączony z Conorem Maynardem... nie mam słów. Dla mnie ten duet... jest taki średni. Dopasowany duet to np. SIA i Flo-rida, ale nie Maynard i Neyo. Wyszła z tego taka głupia mieszanka i wątpię, że się przekonam do tej piosenki.
Skala 1 do 10? daję 3/10. Niskie notowanie, ale trudno. Do mnie to nie przemawia, a do was?

1 komentarz:

Coś ci się podoba=napisz
Coś ci się nie podoba, nie zgadasz się z moim zdaniem=napisz
Dyskusja mile widziana. Nie bawię się w obs za obs i kom za kom. Komentarze zupełnie bez sensu będą usuwane!
Anonimy także mogą komentować.

Evarose- Telephonic

Teledysk- Klik!      Przyznam, że na kolejny wpis chciałam dać inną piosenkę, ale postanowiłam, że dam wam chwilę odpocząć od azjatyc...