wtorek, 23 października 2012

,,The game, the game...''

Siema. Wiem, zaniedbuję bloga. Już wracam i mam nadzieję, że jakoś uda mi się go rozpowszechnić. Ale wracając do muzyki.
Mój blog to chyba jedyny w swoim rodzaju blog muzyczny w Polsce :D Więc czas, aby się rozkręcił i już ja o to dołożę starań.
Ale okej. W tytule macie słowa refrenu pewnej piosenki... zgadliście z jakiej to piosenki? Podpowiedź: tam gra Snoop Dogg.
O to i ALYSSA REID FEAT SNOOP DOGG- THE GAME

Powiem tak, piosenka jest super, chodź w takiej odsłonie Alyssy jeszcze nie widziałam. Na początku, gdy zobaczyłam teledysk, nie poznałam jej. Tylko po głosie udało mi się ją przypomnieć. Piosenka jest naprawdę super, a Snoop Dogg oczywiście odwala swoją robotę :D Wielki plus za to i też dlatego, bo widać, że ta piosenka tak szybko się nie znudzi. Wątpię. Ja tam słucham ją dziesiąty raz i jak na razie jest super. Na pewno przetrwa więcej niż Rihanna, choć mogę się mylić.
Tu nie ma co opisywać. Alyssa w takiej odsłonie nie podoba mi się za bardzo: chodzi w klipie, ale tak to jest dobrze. 
Skala 9/10.

1 komentarz:

  1. No ciekawe, ciekawe :P
    P.S Obserwuję Twojego bloga i czekam na rewanż :P

    OdpowiedzUsuń

Coś ci się podoba=napisz
Coś ci się nie podoba, nie zgadasz się z moim zdaniem=napisz
Dyskusja mile widziana. Nie bawię się w obs za obs i kom za kom. Komentarze zupełnie bez sensu będą usuwane!
Anonimy także mogą komentować.

Evarose- Telephonic

Teledysk- Klik!      Przyznam, że na kolejny wpis chciałam dać inną piosenkę, ale postanowiłam, że dam wam chwilę odpocząć od azjatyc...