niedziela, 28 października 2012

Nie ma to jak godzina wychowawcza...

Hejka! A jednak dużo piszę :D Wracam do gry i nadal staram się uzbierać obserwatorów. Trochę mi przykro, że nikt nie komentuje, ale mówi się trudno. Zaniedbałam bloga i czas, abym poniosła konsekwencje.
Prosiłabym was także o to, abyście ocenili, co mogłabym zmienić w blogu. Co bardziej by wam się podobało. Czy mam coś dodać czy odjąć od bloga. Czekam na wasze sugestie. Piszcie je w stronce ,, Wasze zdanie''. 
I przy okazji prawdopodobnie niedługo pojawi się nowy szablon. Jestem już druga w kolejce do szablonu, więc z niecierpliwością czekam.
No dobra. Spojrzyjcie na tytuł. Już? Okej. Więc, mieliśmy godzinę wychowawczą i nauczycielka pozwoliła nam wyjąć telefony. Słuchałam muzyki wraz z moimi kolegami i koleżankami z klasy i wysłuchałam naprawdę fajnych piosenek i jedną z nich zamierzam wam przedstawić. Oczywiście, nie obyło się bez Gangam Style :D
Ale okej. Krótko mówiąc:
PANIE I PANOWIE, CHŁOPCY I DZIEWCZĘTA ORAZ WSPANIALI MUZOMANIACY. ( Bębny w tle) O TO I DUET, KTÓRY NA PEWNO POKOCHALIŚCIE. SŁYNĄ Z UTWORU ,, SINGLE LADIES'' A ICH NOWA PIOSENKA Z AMANDĄ WILSON PEWNIE PODBIJA LISTY PRZEBOJÓW... ALBO NIE.

O TO I REMADY FEAT MANU-L- HOLLYWOOD ENDING!


Do tej piosenki o dziwo nie ma teledysku. Ale i bez niego można się obejść. 
Krótko mówiąc: piosenka jest świetna, choć ma swoje wady, których szczerze mówiąc nie mogę zidentyfikować. Po prostu momentami ta piosenka jest świetna, ale też zaczyna coś mi przeszkadzać. Nie wiem co, ale mam takie uczucie. Może wy go nie będziecie mieć. 
W sumie, nie ma co tu opisywać. Powiem tylko tyle, że to mi się bardziej podoba od tej piosenki z Amandą Wilsom. Może dlatego, bo tamta po prostu do mnie nie ,,trafia'' a ta dla mnie jest super, choć ma te swoje złe momenty. Remady i Manu-l są naprawdę świetni, ale każdy artysta ma swoje momenty.
Skala 1 do 10? Daję 7,9/10.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Coś ci się podoba=napisz
Coś ci się nie podoba, nie zgadasz się z moim zdaniem=napisz
Dyskusja mile widziana. Nie bawię się w obs za obs i kom za kom. Komentarze zupełnie bez sensu będą usuwane!
Anonimy także mogą komentować.

Evarose- Telephonic

Teledysk- Klik!      Przyznam, że na kolejny wpis chciałam dać inną piosenkę, ale postanowiłam, że dam wam chwilę odpocząć od azjatyc...