środa, 24 października 2012

Hity z zagranicy!

Siemano! I jak mówiłam, blog powraca wraz z nową porcją piosenek.
I jeszcze coś: mam w planach założyć taką stronę internetową. Nie wiem czy mi się uda ją zrobić, ale zobaczymy.
Dobra. Bez wstępów itp.
O to i piosenka prosto z zagranicy, której nie usłyszycie w żadnej polskiej stacji muzycznej ( bębny) o to i...
XAMPLIFY FEAT RAVE RADIO- MAKE IT RAIN

Tą piosenkę usłyszałam na moim ulubionym kanale zagranicznym, którego nazwy nie zdradzę. Na początku ta piosenka tak bardzo nie porusza, wiem, ale jak wsłuchacie się bardziej to naprawdę wam się spodoba. Piosenka jest super, a Rave Radio trafia na listę moich ulubionych Dj-ów. 
Piosenka jest super. Basy to to co lubię, a Xamplify ( ten co ,, śpiewa'') pasuje do piosenki. Sama melodia raczej by mi się nie spodobała i wam pewnie też. I naprawdę: radzę wam się wsłuchać, a nie wyłączyć to po pierwszym przesłuchaniu. Lepiej przesłuchać piosenkę dokładniej. Wiem coś o tym.
Teraz krótko piszę, bo w zasadzie nie ma dużo do opisywania. Krótka piłka: skala. Daję... 8,7/10. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Coś ci się podoba=napisz
Coś ci się nie podoba, nie zgadasz się z moim zdaniem=napisz
Dyskusja mile widziana. Nie bawię się w obs za obs i kom za kom. Komentarze zupełnie bez sensu będą usuwane!
Anonimy także mogą komentować.

Evarose- Telephonic

Teledysk- Klik!      Przyznam, że na kolejny wpis chciałam dać inną piosenkę, ale postanowiłam, że dam wam chwilę odpocząć od azjatyc...