niedziela, 24 listopada 2013

Notowanie Top 10 i nie tylko!

Jak powiedziałam, czas rozpocząć notowanie! Ci którzy czytają ten blog od początku wiedzą, że kiedyś już takie coś było, ale źle to zorganizowałam. Ale człowiek się na błędach uczy, prawda?
Jednak, aby zacząć notowanie trzeba mieć propozycje, które pozostawiam wam, bo każdy lubi co innego. 
Więc piszecie JEDNĄ swoją propozycję, a ja układam z nich ankietę. Wtedy głosujcie na ulubiony utwór z ankiety, a ja po tygodniu, zależy ilu będzie chętnych, mniej więcej ogłaszam wyniki. Utwory, które zajmą trzy pierwsze miejsca, będą puszczane w playliście przez okrągły tydzień lub dwa. Wszystko jednak zależy od was. Dopuszczam tylko 10 propozycji w jednym notowaniu, ale nie martwcie się. Jeżeli się nie wyrobiliście, wtedy piszecie nazwę wybranej piosenki i zdanie: ,, Zgłaszam do drugiego losowania'' przez co macie zaklepane miejsce. Na razie daję wam wolną rękę, jednak jeżeli nie dacie żadnych propozycji, wtedy ja z Amayą wkroczymy do akcji  i jak powiedziałam: wszystko zależy od was.
Na tym mogłabym skończyć, jednak jest jeszcze jedna sprawa, a mianowicie konferencje. Zadecydowałam, że wstawię chat w najbliższym czasie i będziemy rozmawiać na różne tematy związane z muzyką. Prosiłabym was jednak w takim wypadku o jedną rzecz: żeby nie pisać żadnych głupot na nim, ponieważ raz tak było, że miał służyć rozmowie na temat muzyki, a zszedł na jakieś tematy nie wiadomo o czym, dlatego proszę was o jedną rzecz.


Więc dzięki za uwagę i do zobaczenia w następnej notce. Piszcie swoje propozycje, czekamy!

3 komentarze:

  1. Jestem za chatem- świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Propozycje? A to jedna piosenka jaką np. lubimy? Nie ma mieć nic wspólnego z choćby obecną popularnością, i wgl? Przepraszam, jestem mało ogarnięte :)

    OdpowiedzUsuń

Coś ci się podoba=napisz
Coś ci się nie podoba, nie zgadasz się z moim zdaniem=napisz
Dyskusja mile widziana. Nie bawię się w obs za obs i kom za kom. Komentarze zupełnie bez sensu będą usuwane!
Anonimy także mogą komentować.

Evarose- Telephonic

Teledysk- Klik!      Przyznam, że na kolejny wpis chciałam dać inną piosenkę, ale postanowiłam, że dam wam chwilę odpocząć od azjatyc...