środa, 23 października 2013

Muzyka Klubowa cz.4

Jak zauważyłam dosyć rzadko dodaje muzykę klubową, dlatego postanowiłam przedstawić wam kolejne propozycje. Tym razem będzie to duet pochodzący z Holandii, gdyż nie ma o nich zbyt dużo w internecie, a w zasadzie nie ma prawie żadnych informacji. Może dlatego, bo nie są zbyt znani? A szkoda, bo obecnie nie mogę się oderwać od ich piosenki, która co prawda mogłaby być lepsza, ale że naprawdę kocham mocne brzmienie w tym gatunku muzyki, a tutaj to akurat jest, więc zbytnio mi to nie przeszkadza. Poza tym uważam, że wielbiciele klubowych brzmień będą zadowoleni z dobytku muzycznego tego duetu, gdyż muszę przyznać, że piosenki mają naprawdę dobre, a czasami nawet świetne. Nie jest to szczyt profesji, ale jak dla mnie może być. Co prawda nie przepadam za tymi ,, przerwami'', które są dla mnie za długie, ale to tylko moje zdanie. A wam jak się podoba? 
( To są właśnie bohaterzy naszej notki)

No, ale nie wiem jak wy, ale ja nie lubię owijać w bawełnę, jeżeli to nie jest konieczne. 
O to i więc propozycje piosenek, które mam nadzieję przypadną wam do gustu:
,, Harmony''

,, Chasing Time'' ( feat Daniel Gidlund)

,, California''

,,Hold on'' ( remix piosenki duetu Nervo o którym także zamierzam napisać)

,,Hope''

I jak? Czekam na wasze komentarze, moi drodzy!

1 komentarz:

  1. O jejkjejkujejku jej. Ja mnie tutaj dawno nie było. Taaa... Szkoła zabiera czas na rozrywkę.
    Jeżeli chodzi o mnie to nie przepadam za muzyką klubową. Po prostu do mnie nie przemawia. Zdecydowanie wolę stare dobre granie. No, ale to jest moje zdanie. Każdy słucha tego co lubi.

    OdpowiedzUsuń

Coś ci się podoba=napisz
Coś ci się nie podoba, nie zgadasz się z moim zdaniem=napisz
Dyskusja mile widziana. Nie bawię się w obs za obs i kom za kom. Komentarze zupełnie bez sensu będą usuwane!
Anonimy także mogą komentować.

Evarose- Telephonic

Teledysk- Klik!      Przyznam, że na kolejny wpis chciałam dać inną piosenkę, ale postanowiłam, że dam wam chwilę odpocząć od azjatyc...