sobota, 22 września 2012

Wet fingers!

Cześć wszystkim! I znowu byłam długo nieobecna. Niestety szkoła daje w kość :/
Mam za to dla was coś superowego.
Jak pisałam w notce, byłam na koncercie Wet Fingers. Wiele piosenek wpadło mi w ucho. Było wiele remixów piosenek znanych artystów. Tych piosenek, które wam podam, pewnie nigdy nie słyszeliście. Podam ich oryginalne wersje i remixy. Nie będę ich jednak oceniała. Najlepiej będzie jak wsłuchacie się w nie, a nie będziecie czytać moje bzdety. I tak zresztą, nie wiem co o tych piosenkach pisać. Najwyżej trzy linijki do każdej czy dwie. napiszę tylko tyle, że Wet Fingers według mnie są najlepszymi DJ-ami w Polsce. Kalwi i Remi też są świetni, a co do Roberta M... lubiłam jego niektóre piosenki, ale niektóre też średnio. To tylko moje zdanie. Jednak życzę mu szczęścia. Chyba robi szaleństwo za granicą. Mam nadzieję, że tak i trzymam za naszych Dj-ów kciuki. 
O to i piosenki.
Pierwsza to jest oryginał, a druga to remix. Niekoniecznie wykonany przez Wet Fingers. Pokazuje wam dwie piosenki, które najbardziej mi przypadły do gustu, choć było także ,, Turn me on'', które jest super!
O to i one:
Piosenka Afrojack feat Shermanology- can't stop me now.
Oryginał:

A to remix:

Druga to piosenka:
Chuckie & Promise Land feat Amanda Wilson.
Pisze, że to jest oryginał, ale brzmi jak remix. Mimo to, prześlę wam obydwa filmiki.
O to niby oryginał:
I remix:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Coś ci się podoba=napisz
Coś ci się nie podoba, nie zgadasz się z moim zdaniem=napisz
Dyskusja mile widziana. Nie bawię się w obs za obs i kom za kom. Komentarze zupełnie bez sensu będą usuwane!
Anonimy także mogą komentować.

Evarose- Telephonic

Teledysk- Klik!      Przyznam, że na kolejny wpis chciałam dać inną piosenkę, ale postanowiłam, że dam wam chwilę odpocząć od azjatyc...