poniedziałek, 3 września 2012

Nowość na tapecie!

Jak pisałam, we wcześniejszym poście, mam kilka asów w rękawie. O to i jeden z nich. Co prawda średnio mi się podoba, ale to tylko moje zdanie.
Bez wstępów i tak dalej, o to INNA i piosenka ,, Caliente''

Tak osobiście, to nie przepadam za Inną. Jej piosenki są z typu tych, co są hitami przez dwa tygodnie czy tydzień, góra trzy, a potem już nie lecą. Chyba tak samo będzie w przypadku tej.
 Szczerze powiem, że ta piosenka mi przypomina jakąś inną..., ale nie mogę sobie przypomnieć jaka to była. Po prostu to brzmi znajomo. Ogólnie to jest w stylu wakacyjnym, ale... takie słabe. Mi się to w ogóle nie podoba. Na samym początku bardzo lubiłam Innę, a teraz nie ma dobrych piosenek. Choć raz się szczerze mówiąc cieszę, że piosenka z zagranicy nie jest grana w Polsce. Pewnie cały czas puszczaliby to w Viva. 4funtv to pewnie poleciałoby z jakieś pięć razy. I dobrze.
Werdykt: skala 1 do 10? Zdecydowanie 2/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Coś ci się podoba=napisz
Coś ci się nie podoba, nie zgadasz się z moim zdaniem=napisz
Dyskusja mile widziana. Nie bawię się w obs za obs i kom za kom. Komentarze zupełnie bez sensu będą usuwane!
Anonimy także mogą komentować.

Evarose- Telephonic

Teledysk- Klik!      Przyznam, że na kolejny wpis chciałam dać inną piosenkę, ale postanowiłam, że dam wam chwilę odpocząć od azjatyc...