czwartek, 5 lutego 2015

Kolejne opóźnienia!

Ja nie wiem czy wena mnie nie lubi czy co. Wybaczcie, ale niestety mamy kolejne opóźnienia.
Pewnie wchodząc tutaj i patrząc na ten post ktoś (o ile ktokolwiek tu jeszcze jest) się zdenerwował, ale z żalem naprawdę przepraszam za opóźnienia i będę starała się w przyszłym tygodniu to naprawić i napisać coś na zapas, abyście nie czekali kolejny miesiąc na jeden post. Mam już początek swojej notki, ale wena jakoś nie chce do mnie przyjść i niestety znowu piszę sama, gdyż Destroya nie daje znaków życia- zapewne nadal ma egzaminy a ja nie mam serca jej przeszkadzać, bo nauka ważniejsza.
Tak więc w przyszłym tygodniu postaram się to nadrobić. Jak widzicie szykuje się kilka recenzji a poza tym powoli chcę nad czymś popracować, nad czymś nowym, ale czy to się uda? Nie jestem pewna.
Tak więc proszę o cierpliwość i do przyszłej notki!

1 komentarz:

  1. Czekam z cierpliwością na wpis. :) Życzę weny.
    songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Coś ci się podoba=napisz
Coś ci się nie podoba, nie zgadasz się z moim zdaniem=napisz
Dyskusja mile widziana. Nie bawię się w obs za obs i kom za kom. Komentarze zupełnie bez sensu będą usuwane!
Anonimy także mogą komentować.

Evarose- Telephonic

Teledysk- Klik!      Przyznam, że na kolejny wpis chciałam dać inną piosenkę, ale postanowiłam, że dam wam chwilę odpocząć od azjatyc...