piątek, 11 kwietnia 2014

3LAU feat Bright Lights- How You Love Me


  Jak wielu z was wie, poza rockiem uwielbiam także różnego rodzaju muzykę klubową. Postanowiłam więc trochę odpocząć od ostrych dźwięków gitary elektrycznej i posłuchać czegoś innego. Na pewno wam także to się trochę przejadło, dlatego też postanowiłam napisać trochę o tej piosence. O to i 3LAU i Bright Lights w piosence ,, How You Love Me''.


  Na początku czas na małą porcję informacji. 3LAU (tak naprawdę dwudziestotrzyletni Justin David Blau) jest kolejnym amerykańskim DJ-em i producentem, pochodzącym dokładnie z Syosset w stanie Nowy York. Sławę zawdzięcza dzięki wygranej w konkursie na najlepszy remix piosenki Tiesto ,, Work Hard, Play Hard'' oraz dwóm bootlegom ,, Girls Who Save The World'' oraz ,, All Long Time''. Jako ciekawostkę powiem wam, że Justin w wieku pięciu lat uczył się gry na fortepianie, ale ostatecznie pozostał przy perkusji i gitarze.
   Przejdźmy więc do oceny ogólnej. Na początku myślałam, że jest to utwór podobny do ,, Revolution'' Nervo ze względu na identyczny początek, ale potem na szczęście piosenka była zupełnie inna i bardzo mi się spodobała. Kocham żywiołową muzykę przy której można się bawić do białego rana, a ta właśnie do takich kawałków należy. Ta nuta bardzo szybko wpada w ucho, jest łatwa do zapamiętania i sprawia, że chce jej się słuchać przez cały czas. W szkole wręcz nie mogłam się od niej uwolnić, ale wcale mi to nie przeszkadzało. Podoba mi się tutaj również to, że melodia nie jest tu monotonna; zmienia się tak, że momentami ciężko to zauważyć; ledwo czujemy, że coś się zmieniło. Jest bardzo różnorodna, nie ma tutaj ciągle tego samego, ale występują tu zmiany, które mają sprawić, że słuchacz nie znudzi się słuchaniem danego utworu. To moim zdaniem było bardzo dobre posunięcie, bo mam dość słuchania w kółko tego samego. 
  Cieszę się również z tego, że tutaj jest pewnego rodzaju oryginalność: nie czuję się tak, jakbym już z dziesięć razy słyszała tą piosenkę. Jest ona wspaniała na swój sposób, 3LAU wyraźnie tu nie przekombinował. Czasami zdarzało mi się spotykać piosenki, w których twórca tak się skupił na tym, aby cały czas leciało coś innego, że w zasadzie z dobrego kawałka zrobił chaotyczny numer, który bardzo szybko się nudzi. Bardzo nie lubię takiego kombinowania; owszem, można eksperymentować, ale co za dużo to nie zdrowo. Jak na razie tutaj się nie zawiodłam.
  Niestety nie mogłam znaleźć wokalistki, która tutaj śpiewa. Postanowiłam jednak, że na jej temat nieco napiszę, ponieważ moim zdaniem bez jej głosu ta piosenka byłaby trochę nudna. Jej głos idealnie pasuje do tej piosenki, nie jest za wysoki czy za niski. Nie ma żadnych wariacji, wokalistka przenosi mnie w inny świat: swój świat, który mogę usłyszeć. Pomaga mi się skupić na całości, bardzo przyjemnie się jej słucha, przez co przesłuchiwanie tego nagrania nie jest torturą, że tak to ujmę. Nic dodać nic ująć, tutaj nie mam żadnych zastrzeżeń.
   Warto tutaj również zwrócić uwagę na tekst, który mnie wręcz oczarował. Jest on co prawda o miłości, ale napisany w taki poetycki, że tak to ujmę sposób. Różni się od innych utworów o miłości, które piszą o niej w tak powszechnie używany, przesadny sposób, że aż człowieka mdli. Tutaj jednak, tego nie ma, a bardzo mi się podoba:

Nikt nie jest idealny, ja nigdy nie będę próbowała
Lecz obiecuję, że będę tego warta, jeśli otworzysz oczy
Nie potrzebuję drugiej szansy
Potrzebuję przyjaciela
Kogoś kto będzie mnie wspierał do końca
Jeśli chcesz tego co najlepsze z mojego serca, musisz zobaczyć we mnie dobre strony.

Bo mogłabym być deszczem na Twoim pustynnym niebie

Mogłabym być ogniem w Twoją najciemniejszą noc
Mogłabym być Twoim przekleństwem, albo aniołem
To wszystko w sposobie, w jaki mnie kochasz


    Ten tekst bardzo przypadł mi do gustu, zwłaszcza pierwszy wers. Prawda, w końcu nikt nie jest idealny, a dążenie do tego według mnie jest przereklamowane. Pomyślcie, co by było gdyby każdy z nas był wspaniały pod każdym względem: piękny, odważny, inteligentny, wysportowany. Czy to by wam pasowało? Pewnie przez jakiś czas, ale gdyby tak było przez całe wasze życie? To byłoby trochę nudne, a nasze życie stałoby się strasznie nijakie. Poza tym słowa ,, Jeśli chcesz tego co najlepsze z mojego serca, musisz zobaczyć we mnie dobre strony.''- to jest strzał w dziesiątkę, bo tak jest! Jeżeli chcesz, żeby ktoś dał ci coś od siebie, to musisz zobaczyć w nim to co najlepsze. To jest szczera prawda, która wywołała na mojej twarzy uśmiech. W dodatku te porównania... po prostu brak słów, ale w pozytywnym sensie. Uwielbiam tego typu porównania, dla mnie to jest jak poezja (której co prawda aż tak bardzo nie lubię, ale też od niej nie stronię). Miłość została tutaj ukazana nie w bardzo niesmaczny sposób, ale w znośny i piękny: taki jak lubię. Tutaj jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, przyznaję się bez bicia i nie mam żadnych zastrzeżeń.
  Przyszedł więc czas na podsumowanie. Piosenka moim zdaniem jest bardzo dobra, wokal idealnie komponuje się z całą resztą, a tekst bardzo mnie zaskoczył w pozytywny sposób. Co do tych elementów, nie mam żadnych zastrzeżeń, choć szczerze to można było jeszcze bardziej się postarać. Dlatego daję ocenę 8/10. 
  

Jeżeli zainteresował was ten DJ to tutaj mam dla was propozycję także dwóch innych piosenek. Mam nadzieję, że przypadnie wam ten wykonawca do gustu, serdecznie zapraszam do słuchania.

,, Escape''

,, Platinium Rush'' 
(Jest to jeden z tych bootlegów, czyli piosenek pirackich)


Serdecznie zapraszam was do komentowania!

3 komentarze:

  1. Witam,

    chciałabym przedstawić ofertę współpracy. Proszę o wiadomość na kontakt@blog-media.pl

    Pozdrawiam,

    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  2. Najnowsza notka na moim blogu nie jest moim dziełem, a mojej nowej-starej współpracowniczki. Wygląd jest w 100% mój, gdybyś miała bloga na blog.pl to mogłabym zrobić ci coś podobnego. //NAMUZOWANI.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem bardzo fajnie opisany problem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Coś ci się podoba=napisz
Coś ci się nie podoba, nie zgadasz się z moim zdaniem=napisz
Dyskusja mile widziana. Nie bawię się w obs za obs i kom za kom. Komentarze zupełnie bez sensu będą usuwane!
Anonimy także mogą komentować.

Evarose- Telephonic

Teledysk- Klik!      Przyznam, że na kolejny wpis chciałam dać inną piosenkę, ale postanowiłam, że dam wam chwilę odpocząć od azjatyc...