piątek, 26 kwietnia 2013

Becca- I'm Alive


    
   Bardzo spodobał mi się początek, gdyż kocham intro gitarowe. I oczywiście moich ulubionych instrumentów tu nie zabrakło. Melodia także wpadła mi w ucho: niby prosta, ale bardzo chwytliwa. Krótko mówiąc: cała piosenka jest skonstruowana tak, że wydaje się prosta, ale jednocześnie porywa i zostaje w pamięci. Ten pomysł bardzo mi się spodobał, gdyż jest tutaj pokazane, że utwór nie musi być jakoś bardzo skomplikowany, aby był naprawdę dobry. Tutaj zespół otrzymuje ode mnie plusa, mimo, że całość momentami przypomina mi piosenkę, którą kiedyś słyszałam. Ale może się mylę, kto wie.
  I teraz wokal. Niestety nikt jeszcze nie ocenił piosenki przez co nie mam się o co ,, podeprzeć'', ale wyrażę tu własne zdanie. Dziewczyna ma głos, to prawda, jednak szczerze to widzę, że mogłaby dać z siebie jeszcze więcej. Nie wiem dlaczego, ale w pewien sposób przedstawia mi głos Hayley Williams, ale w gorszej wersji. Ogólnie, gdyby pod szlifowała swój wokal, to byłoby dużo lepiej. Ona ma fajny głos, jednak mogłaby naprawdę postarać.
  No i czas na tekst, który w sumie nie ma głębszego znaczenia. Piosenka ta pochodzi z jakiegoś filmu anime i w sumie opisuje normalne dni każdej zakochanej nastolatki np.


Kiedy śmiertelnie nudzę się w domu
Kiedy On nie odbiera telefonu
Kiedy trafiam na drugie miejsce
Tego żalu nie potrafię zmazać

  Znajome? Z pewnością dla tych dziewczyn, które mają okres ,, zauroczenia'' za sobą. W sumie: tutaj niestety nie mogę się doszukać drugiego dna. Ale czego mogłam się spodziewać?
  Czas na podsumowanie: piosenka może i jest niezła, ale brakuje jej ,, tego czegoś''. Poza tym w ogóle widzę, że to jest raczej początkujący zespół, przed którym jeszcze długa droga. Mogłabym się jeszcze czepiać niby o ten tekst, ale przecież każdy zespół zaczynał jako support czy od mało ambitnych kawałków. Mam nadzieję, że gdy się rozwiną, zaczną grać coraz lepiej i tego im życzę. Na razie mam mieszane uczucia.
  Dlatego daję 5/10. Jak mówiłam: piosenka jest niezła, ale trochę jej brakuje, aby być hitem. Trzymam kciuki za zespół.


4 komentarze:

  1. Hej. No to może na początku szablon: jest prosty, przejrzysty i oryginalny a to najważniejsze. Jednak łatwo pogubić się w stopce posta i mogłabyś to bardziej uporządkować. Może usuń też reakcje, moim zdaniem są niepotrzebne, bo swoją ocenę czytelnik przedstawia w komentarzu. Świetnie i ciekawie piszesz, jednak powtarzasz się. Rozumiem. Czasem nie da się użyć synonimu, ale u cb to są części zdania i praktycznie czytam to samo, ale jest to trochę przekształcone. Ogólnie, świetny blog i idealnie nadajesz się na dziennikarkę. Bo jeśli chcesz, możesz wszystko. Trzymam za Ciebie kciuki i życzę powodzenia, bo to podobno bardzo trudny zawód. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj!
    Zgłaszałaś się do oceny u Dajany, jednak nie ma z nią żadnego kontaktu. Uprzedzam w takim razie, że Demoniczna Ocenialnia zostaje zawieszona na czas nieokreślony.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobne ,,uch do muzyki" co ty więc ciesze się , że jest ktoś kto pisze taki blog i odkrywa mało rozpowszechnionych artystów.;p dzięki

    OdpowiedzUsuń

Coś ci się podoba=napisz
Coś ci się nie podoba, nie zgadasz się z moim zdaniem=napisz
Dyskusja mile widziana. Nie bawię się w obs za obs i kom za kom. Komentarze zupełnie bez sensu będą usuwane!
Anonimy także mogą komentować.

Evarose- Telephonic

Teledysk- Klik!      Przyznam, że na kolejny wpis chciałam dać inną piosenkę, ale postanowiłam, że dam wam chwilę odpocząć od azjatyc...