sobota, 5 stycznia 2013

She is animal...

Hejka! 
Czas na kolejny hit z zagranicy. 
TEGO CHŁOPAKA ZNACIE Z PIOSENKI ,, VEGAS GIRL'' ORAZ Z PIOSENKI ,, TURN AROUND'', KTÓRY NAGRAŁ WRAZ Z NE-YO.
O TO I CONOR MAYNARD FEAT WILEY W PIOSENCE ,,ANIMAL''

 Tu Conor się popisał, muszę przyznać. Na początku ta piosenka średnio mi się spodobała, ale potem było już lepiej, a nie gorzej. Piosenka łatwo wpada w ucho no i przyjemnie jej się słucha, a nie tak, że chce się od razu przełączyć na inną stację w telewizji, tak jak było ostatnio. 
Nie wiem dlaczego, ale podoba mi się wkład Wilego do tej piosenki. Może dlatego, bo jakoś nie mogę sobie wyobrazić piosenki bez niego. W zasadzie posłuchałam takiej wersji i nie była zbyt dobra :D.
Nie ma tu zbytnio, co opisywać. Klubowe rytmy, to jest to co lubię.
A teraz taki malutki wykładzik.
Ostatnio miałam z koleżanką dyskusję, bo kolega powiedział, że nie zna nikogo poza nami, kto słucha rocka i był zdziwiony, że nie przepadamy za piosenką Weekend ,, Ona tańczy dla mnie''. Powiedział też, że to jest dziwne, a my się nie przejmowałyśmy, bo nie widzimy w tym nic dziwnego. Nie lubię za bardzo tego utworu, ale okej. 
Koleżanka zauważyła, że więcej teraz osób słucha rocka czy hip-hopu, a mniej popu. I to prawda, bo... tylko nie chcę nikogo urazić. Chodzi o to, że dla mnie pop się szybko nudzi. Piosenki nie mają zbytniego sensu, ciągle to samo. Kiedyś kochałam Rihannę- teraz nienawidzę, kochałam Gagę- masakra, a poza tym nie gra. Mam nadzieję, że Maynard nie dołączy do grona tych artystów, którzy są gwiazdami kilku piosenek i do widzenia. Mam nadzieję też, że nie uderzy mu nic do głowy, po sława potrafi pewnie zepsuć. I, że nie zacznie tak... eksperymentować jak Gaga w teledyskach, no bo sorry, ( nie chcę nikogo obrażać, to tylko moje zdanie), to, że Gaga w chyba każdym teledysku tańczyła w bieliźnie, to przepraszam, ale dla mnie to była masakra i żenada. Kiedyś nawet nie zwracałam na to uwagi, a jak odeszłam od Gagi, to dopiero wtedy to zobaczyłam. A poza tym, tak było w ,, Viva 10 naj''. Nie pamiętam kto tak się wypowiedział, ale miał rację i w pełni z nim się zgadzam.
No, ale koniec wywodu.
Ogółem piosenka jest dobra i szczerze, wreszcie było jakieś miłe zaskoczenie. Szczerze, nie wiedziałam, że on dotrwa. Od czasu ,, Turn around'' w ogóle go nie słyszałam, a tu leci w mojej ulubionej stacji muzycznej :D. Więc ogólnie jest super i oby tak dalej!
Skala. Daję... 8/10.

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy blog, jednak notka pozostawia trochę do życzenia. Popracuj nad powtórzeniami i staraj się nie robić literówek, a czytanie będzie o wiele przyjemniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog;* fajne piosenki .

    OdpowiedzUsuń

Coś ci się podoba=napisz
Coś ci się nie podoba, nie zgadasz się z moim zdaniem=napisz
Dyskusja mile widziana. Nie bawię się w obs za obs i kom za kom. Komentarze zupełnie bez sensu będą usuwane!
Anonimy także mogą komentować.

Seria ,,Coverowi twórcy''- Jonathan Young

     Jako, że ze względu na moją fascynację mangami, anime itp. dość często szukam ciekawych coverów poszczególnych piosenek, postanowiłam ...