wtorek, 15 stycznia 2013

Blog się rozkręca!

Hejka! Widzę, że blog już się powiększa. Mamy już 21 obserwatorów! Dla wielu to pewnie mało, ale dla mnie akurat dużo!  Komentarzy także jest mnóstwo: 101. Oby tak dalej!
Mam nadzieję, że podoba się nowy wygląd bloga. Za stronkę z szablonami dziękuję użytkowniczce Sweet Little Kath, gdzie znalazłam obecny na blogu szablon.
Notka być może dziś się pojawi, choć nie jestem pewna.
Kiedy osiągniemy liczbę prawdopodobnie 30 obserwatorów, zamierzam zorganizować konkurs, który już od dawna miałam w zanadrzu.
Prawdopodobnie napiszę niedługo do stacji Eska. Czekam jeszcze na ocenę z demonicznej ocenialni. Mam nadzieję, że nie usuną mnie z kolejki za zmianę szablonu, bo kompletnie zapomniałam, że jestem tam pierwsza. Oby tylko mnie nie usunęli. Postaram się tym razem nie zrezygnować, bo już miałam napisać w zeszłym tygodniu, ale zwlekałam, bo chciałam ulepszyć bloga. Aby zrobić jakieś wrażenie i w końcu obiecałam przyjaciółce, że do nich napisze. A ja słowa dotrzymuje.
To na razie tyle. Notka prawdopodobnie się pojawi dzisiaj, a jak nie- to jutro.
Zapraszam do komentowania i obserwowania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Coś ci się podoba=napisz
Coś ci się nie podoba, nie zgadasz się z moim zdaniem=napisz
Dyskusja mile widziana. Nie bawię się w obs za obs i kom za kom. Komentarze zupełnie bez sensu będą usuwane!
Anonimy także mogą komentować.

Evarose- Telephonic

Teledysk- Klik!      Przyznam, że na kolejny wpis chciałam dać inną piosenkę, ale postanowiłam, że dam wam chwilę odpocząć od azjatyc...